МАСШТАБНИЙ ЗАХІД
В ІТ-ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ

Renault на CEE2017

Renault

Автоцентр АІС Автокрай* відкрився 27 червня 2012 року!

Він був створений за концепцією 3S - об'єднує на одній території продажу автомобілів, сервісу та склад запчастин. В автоцентрі можна придбати весь модельнийряд автомобілів Renault, включаючи комерційну гаму, аксесуарів і оригінальних запчастин, гарантійне і післягарантійне обслуговування. Таким чином, тут представлений повний спектр необхідних клієнту послуг в одному місці.

Всі покупці автомобілів Renault в «Renault АІС Автокрай*» отримують кваліфіковану консультацію, а також можуть провести тест-драйв вподобаного автомобіля. Менеджери з продажу, які пройшли навчання у фахівців компанії Renault в Україні, завжди готові надати допомогу у виборі автомобіля, підборі аксесуарів, запропонувати оптимальні варіанти фінансування. До уваги клієнтів - кредитна програма Renault Finance і лізингова програма Renault Leasing.

Будучи новим дилером, ми використовуємо весь накопичений світовий досвід роботи компанії  Renault та враховуємо сучасні тенденції розвитку автобізнесу.
У нашому дилерському центрі Ви можете оцінити весь модельний ряд автомобілів Renault. Менеджери нададуть кваліфіковану та професійну консультацію, яка допоможе Вам визначитися з вибором автомобіля, вибрати додаткове обладнання, запропонують найвигідніші умови кредитування та страхування.

Автоцентр АІС Автокрай* пропонує всі види сервісних послуг, починаючи від миття автомобіля і закінчуючи капітальним ремонтом ДВС і КПП. Всі механіки пройшли навчання у імпортера Рено Україна.

Ми гарантуємо якість та своєчасність наданих послуг! У нас діють всі акційні пропозиції, запропоновані Імпортером. Наш колектив намагається враховувати потреби всіх клієнтів і проводити окремі локальні акції.

Новинки Renault

Renault Kadjar (Рено Каджар) - позашляховик класу «С-SUV» з переднім або повним приводом. Світова прем'єра моделі відбулася на автосалоні в Женеві в березні 2015 року. Kadjar - це досить вільна компіляція двох французьких слів quad, що можна перевести як чотириколісний, і jaillir, тобто мисливець. Таким чином, в Renault як би натякають на те, що за кермом їх нового кросовера цілком можна відправитися на пошуки пригод - в ліс, на полювання, та куди завгодно! І звертають увагу на наявність в автомобілі системи повного приводу з можливістю перемикання режимів аж до жорсткої блокування муфти. А якщо взяти до уваги ще й 190 мм дорожнього просвіту, а також кути в'їзду і з'їзду, рівні 18 і 25 градусам відповідно, то чисто теоретично бездоріжжя для Renault Kadjar дійсно може бути по зубах. 

Kadjar побудований на платформі CMF (Common Modular Family), тобто такий же як у Nissan Qashqai. І нехай Kadjar володіє трохи більш агресивною зовнішністю і трохи більшими габаритами (на 8 см довше і на 4 см ширше), схожість все ж таки наявна і візуальна, і технічна. Повнопривідні версії французького паркетника в задній підвісці мають мультіричажную конструкцію, а передньопривідні - напівзалежну. Передня ж підвіска в обох випадках заснована на стійках McPherson. 

У чому Каджар точно не поступиться Кашкай, так це в оснащенні. У француза є власна мультимедійна система R-Link 2 з функцією розпізнавання голосу, світлодіодна оптика, система автоматичного гальмування, камера заднього виду, системи розпізнавання дорожніх знаків і стеження за розміткою, самопарковщік і панорамний дах площею майже 1,5 квадратних метра. Моторна гамма Рено Каджар складається з чотирьох агрегатів .. Бензинових двигуна два і обидва турбовані - 1,2-літровий на 115 л. с. і 1,6-літровий з 150 "конячками". Той, що найменший за обсягом - це 4-циліндровий агрегат DIG-T з алюмінієвим блоком циліндрів і безпосереднім уприскуванням палива, оснащений парою верхніх розподільних валів з ланцюговим приводом і системою зміни фаз розподілу на впуску.

Дизельні двигуни теж два - 1,5-літровий і 1,6-літровий, що видають відповідно 110 і 130 л. с. потужності. Двухпоточной системою рециркуляції вихлопних газів, які прискорюють процес прогріву, і безпосереднім уприскуванням палива multi-injection. Працюють мотори в парі або з 6-ступінчастою механічною коробкою передач, або роботизованою.

Renault Megane Sedan (Рено Меган Седан) - передньопривідний седан класу «C». Дебют третього покоління моделі відбувся на автошоу в Парижі в 2016 році. Седан Megane прийшов на кошторис моделі Renault Fluence. Якщо говорити про кузов, то седан вийшов більший за хетчбек не тільки по довжині (4.63 проти 4.36 м.), але і по колісній базі (2.71 проти 2.67). Хоча платформа для них використана загальна - модульна CMF C / D.

Стилістичні ж відмінності седана Меган починаються за середньою стійкою: більш похила лінія даху і задня стійка, плавно переходить в кришку багажника. Вона настільки мала, що при першому побіжному погляді Megane седан можна навіть прийняти за ліфтбек. Варто відзначити, що збереглася візитна картка нового покоління моделі - довгі вигнуті задні ліхтарі. Дизайн салону, що закономірно, ідентичний такому у хетчбека, а ось по вільному простору на задньому дивані седан виходить вперед. Багажник також чималенький: 503 літра обсягу і метр в глибину. Як опція пропонується відкриття його кришки помахом ноги під заднім бампером.

Також до переліку оснащення седана Renault Megane можуть входити система Multi-Sense (настройка "характеру" автомобіля), мультимедійна система R-Link2 з 7-дюймовим дисплеєм, підігрів рульового колеса, електропривод стоянкового гальма, шкіряний салон і панорамний дах зі зсувним люком.

Силові агрегати запропоновані наступні. Бензинових налічується два: 1.2 турбо на 130 к.с. і 205 ньютон-метрів і 1.6 атмосферне на 115 сил і 156 Ньютонів. Дизель поки всього один, але який - відомий 1.5 потужністю 110 сил і моментів в 260 Ньютонів (з механічною КПП). З автоматом з подвійним зчепленням EDC крутний буде трохи менше, 250 Н / м, але в будь-якому випадку максимум тягового зусилля доступний вже з 1750 оборотів. Та й витрата в змішаному циклі обіцяно всього 4.4 літри.