МАСШТАБНИЙ ЗАХІД
В ІТ-ІНДУСТРІЇ УКРАЇНИ

Smiddle на CEE2017

Smiddle

smiddle.com

Smiddle – компанія-розробник програмного забезпечення для контакт-центрів та телефонії. Частина програмних продуктів компанії працює разом із програмним забезпеченням від Cisco та розширює його функціонал, надаючи бізнесу додаткові можливості. Smiddle пропонує рішення, призначені для запису розмов у КЦ; контролю якості обслуговування; створення скриптів спілкування з клієнтами; управління вихідними кампаніями; маршрутизації дзвінків; інтеграції контакт центру з CRM системами та ін.

Цікаве на стенді Smiddle

На стенді компанії Smiddle будуть продемонстровані сучасні програмні рішення для контакт-центрів, метою яких є підвищення ефективності контакт-центру, зниження витрат та підвищення прибутку бізнесу. Серед рішень, що будуть представлені компанією – програмні модулі Smiddle Recording,  Agent Scripting, Quality of Service, Smart Callback, Messenger Connector, Campaign Manager, SIP Proxy. Кожен з цих модулів відповідає за певну складову роботи ефективного контакт-центру, який забезпечує належний рівень обслуговування клієнтів та сприяє розвитку бізнесу в цілому. На стенді компанії відвідувачі матимуть змогу протестувати рішення, ознайомитись з інтерфейсом та основним функціоналом програмних продуктів, отримати консультацію технічних спеціалістів.

Новинки на стенді Smiddle

Smiddle Messenger Connector – сучасне рішення, програмний продукт, що забезпечує обмін повідомленнями між клієнтами бізнесу, користувачами сервісів швидкого обміну повідомленнями, і операторами контакт-центру. Можливе оброблення повідомлень, отриманих від користувачів Viber, Facebook, Vkontakte, Skype, Telegram. Цей продукт дозволить бізнесу стати ближче до своїх клієнтів, надаючи їм можливість зв’язуватися з бізнесом звичними каналами спілкування.

Smiddle Smart Callback – модуль для автоматичної маршрутизації дзвінка абонента на внутрішній номер співробітника в компанії. Дзвінок від абонента надійде не на секретаря, а на співробітника, що здійснював дзвінок. За рахунок використання цього продукту, значно збільшується імовірність контакту співробітника компанії з клієнтом, що призведе до продажу товарів/послуг та ін.

Smiddle Agent Scripting – система для створення та впровадження сценаріїв спілкування з клієнтами для операторів контакт-центру. Використовуючи підказки Agent Scripting, оператор чітко будує розмову згідно з обраним сценарієм, отримуючи від клієнта і надаючи йому необхідну інформацію. Також реалізована можливість звернення до сторонніх систем в ході розмови. Використання продукту дозволить бізнесу значно скоротити витрати на підготовку операторів, покращити якість обслуговування, надавати більш чітку та достовірну інформацію клієнтам та надасть інші суттєві переваги.

Та багато інших цікавих новинок!