Cisco Spark – сучасна переговорна кімната

Головна Огляди Cisco Spark – сучасна переговорна кімната
22.01.2018

Cisco Spark — хмарний сервіс для бізнесу, цифрова кімната для переговорів, де легко обмінюватися повідомленнями, організовувати особисті зустрічі або здійснювати дзвінки кому завгодно з будь-якої точки у будь-який час. Буде корисний менеджерам проектів, розробникам, програмістам, дизайнерам і всім, хто працює в команді над створенням спільного продукту.

Сучасна кімната для переговорів трансформується у цифровий простір для комунікацій. Це в першу чергу обумовлено вимогою до проведення спільної роботи в новому форматі та пов’язано з можливістю працювати у віддаленому режимі. Всі складові робочого простору зараз перетворюються на віртуальні сервіси: проектор, дошка для малювання, відеотермінал, телефони та споріднені системи. Усе це зараз доступно в єдиному хмарному сервісі, що реалізував всесвітньо відомий виробник телекомунікаційних рішень Cisco.

Так для проведення оперативної чи планової наради достатньо кільком учасникам на своїх персональних робочих місцях організувати віртуальну кімнату і запросити до неї колег чи гостей. Вистачить навіть мобільного телефону, щоб активно брати участь в обговоренні спільних документів у режимі реального часу, відтворити свої ідеї на дошці для малювання в онлайні, супроводжуючи це можливостями надсучасної відеоконференції. Рішення Cisco Spark передбачає всі необхідні інструменти для сумісної роботи над проектом, при цьому можна використовувати не лише віртуальні сервіси, але й існуючі апаратні рішення для комунікацій, які існують. Це наступне покоління системи відеоконференцій. Комунікатори інтегруються з віртуальними сервісами, розширюють свої можливості далеко за межі чат-кімнат або відеодзвінків.

Підхід Cisco до спільної роботи дотримується стратегії максимальної доступності — на всіх трьох рівнях: від оснащення кімнат для конференцій, персональних робочих місць працівників до їхніх мобільних пристроїв. Відеотермінал у кімнаті для переговорів, підключений до місцевого серверу відеоконференцій, об’єднується в єдину віртуальну систему з програмними клієнтами, що працюють на базі поширених апаратних платформ iOS, Android та Windows.

Інтерфейс програми розроблено в полегшеному стилі, де всі комунікації проходять у двох можливих комірках для спільної роботи: персональні тет-а-тет у розрізі контактів — People; та групові — Spaces. Цей простір, у свою чергу, може містити кілька різних робочих груп, команд. Такий підхід допомагає чітко розмежовувати роботу над кількома різними проектами у різному складі.

Усі матеріали спільної роботи зберігаються на сервері та доступні у будь-який час по її завершенні. Щодо безпечних комунікацій, то головною фішкою продукту є роздільне зберігання ключів шифрування від конфіденційного контенту, так тут весь вміст комунікацій шифрується за допомогою інфраструктури відкритих ключів (PKI).

Обмеження безкоштовного користування стосуються головним чином спільних дзвінків — до трьох учасників, відсутністю інтеграції з локальною інфраструктурою чи службою каталогів компанії та деякими іншими спрощеннями.

Серед переваг платних тарифних планів можна назвати збільшення аудиторії для спільних перемовин (тариф М2 — до 25 учасників, М3 — до 200), можливість проведення веб-конференцій (відомих як WebEx) та додатковий набір адміністративних опцій (як то інтеграція з корпоративними каталогами користувачів, локалізований трафік для внутрішніх комунікацій тощо).

Камери

5K Ultra HD-камера

4 х 5K Ultra HD-камери

Підтримка до 60 кадрів на секунду

(Максимум 30 кадрів на секунду сумісно з Speaker Track і Best Overview)

 

15,1 МП світлочуттєвий елемент (5184х2916 П)

 

1/1,7 CMOS

Трикратне збільшення

Трикратне збільшення + 3 телекамери

f/2.0 апертура

 

83° горизонтальний кут огляду

 

Автообрізка кадру (детектування голосу + розпізнавання обличчя)

 

Супровід спікера

 

Автофокус, яскравість, баланс білого

 

Фокусна відстань 1 м – нескінченність

 

Нерухомі лінзи

 

Обмін повідомленнями та медіаконтентом (Messaging)

Звичайний чат, де можна обмінюватися текстовими повідомленнями, копіювати медійний контент, робити оперативні зрізи екрана (Screen Capture). Що стосується можливостей оформлення тексту, є визначений набір функцій динамічного маркування (Markdown), що досить легко запам’ятати для повсякденного використання.

Дзвінки (Calling)

Головним чином при виборі цієї функції активується саме відеодзвінок. Магія починається у кімнаті з відеотерміналом, який підключено до хмарного сервісу чи локальної системи відеоконференцій: комунікатор дає можливість перевести активний дзвінок на зовнішній термінал (подібно до такої передової технології, як Proximity by Cisco).

Кімнати переговорів (Meeting)

Якщо учасників спільного простору більше двох, стає доступним режим проведення конференцій. Можна запланувати зустріч та скоординувати запрошених гостей, проінструктувавши, як долучитися до кімнати переговорів. Для приєднання до конференції існує звичайне URL-посилання та SIP-адреса для дзвінка з окремої відеосистеми (наприклад, 8878562044@meet.ciscospark.com). Головною особливістю тут є можливість долучатися до спільних конференцій користувачів інших систем, як то Microsoft for Business (MS Lync) чи окремих відеосистем (Sony, Polycom тощо).

Дошка (Whiteboard)

Наслідуючи класичні кімнати для переговорів з відповідними атрибутами, у віртуальному середо­вищі можна також обрати той чи інший колір олівця та відтворити свої ідеї на спільній дошці для малювання. Зазвичай такі малюнки відразу ж стираються. Spark Whiteboard зберігає все, що було на ній зображено, у груповому сховищі загального користування. Брати участь у роботі на дошці можна, навіть якщо ви працюєте віддалено. Потрібно просто відкрити фірмовий додаток і намалювати все, що потрібно. Таким же чином можна віддалено спостерігати за тим, що на дошці зображують колеги в режимі реального часу.

Контакти (People)

Звичайна адресна книжка, де можуть бути відтворені як корпоративні адреси, так і сторонні контакти. При цьому, якщо користувач ще не зареєструвався на сторінці сервісу Cisco Spark, на його адресу електронної пошти надійде таке запрошення.

Медіатека (Sharing)

Завдяки цій секції легко переглядати всі документи чи медійні файли, що були поширені у відповідному груповому сховищі.

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів