Комбат-ажіотаж Mortal Kombat

Комбат-ажіотаж Mortal Kombat

23 квітня вийшов реліз Mortal Kombat 11 на PC, PlayStation 4, Xbox One і Nintendo Switch.

Mortal Kombat очолює блискавичну добірку відеоігор, які закріпили за собою незмінний показник якості й невичерпне джерело поп-культури. Здавалося б, що після майже трьох десятиліть ця франшиза застаріє, але ажіотаж довкола Mortal Kombat 11 все ще залишається неймовірним.

Минуло чотири роки відтоді, як Mortal Kombat X потрапила на полиці магазинів і була неоднозначно сприйнята фанами. Гра була неймовірно швидкою, де більшу частину часу доводилося вчитися шаленим комбо на ходу — не кожен гравець був на це здатний. Але під час анонсу нової частини в Лондоні не було жодних сумнівів — Mortal Kombat 11 піднімає серію ще на кілька щаблів.

Геймплей

Гра не розвиває вже знайомий геймплей, а радше втілює абсолютно новий підхід. Усе, що студія NetherRealm здобула під час створення їхнього останнього хіта Injustice 2 — графіка, анімації та акцент на дрібних деталях, використали у Mortal Kombat.

Бойова система змінилася — наразі вона є найкращою з-поміж конкурентів. Серія відома не тільки своєю жорстокістю та яскравими «фаталіті», а й унікальною бойовою системою. Крім того, у Mortal Kombat 11 жорстокість гри переходить на вищий рівень та до того ж із приголом­шливою графікою.

Увага! Ця гра не для вразливих.

Зміни в геймплеї сповільнили швидкість гри. За новою концепцією потрібно добре знати персонажа, його сильні і слабкі сторони, а також коли доречно використовувати їх.

Шкалу енергії розділили на дві — атаку й захист. Шкалу атаки використовують на особливі вміння та посилення. А захист — на блоки й взаємодію з оточенням (наприклад, якщо потрібно підняти предмет і жбурнути його у ворога).

X-Ray перейменували на Fatal Blow. Комбо можна реалізувати, коли в персонажа залишилося менше 30 % здоров’я. Шкала атаки на неї не витрачається.

Flawless Block — бездоганний блок. Якщо звести його в потрібну мить, то можна провести контратаку. У кожного героя є три стилі ведення бою.

Персонажі

На старті в грі 25 персонажів, старих і нових. У Mortal Kombat 11 дебютує Герас — воїн, схожий на єгипетського бога, який здатен керувати часом і піском. Колектор — шестирукий збирач податків раси Накнада, що вперше з’явився у франчайзі MK і працює на Шао Кана. А також Цетріон — богиня чесноти, природи і життя, донька Кроніки і сестра Шиннока, що був головним злодієм MK X.

Сюжет

Події нової частини почи­наються відразу після закінчення Mortal Kombat 2011 року. Шиннока Рейдена вбито, чим порушено баланс світу й часу. Втомившись від непокори Земного царства, хранитель часу Кроніка має намір навести лад у всесвіті будь-якими засобами.

Герас перебуває на службі у Кроніки. За словами Еда Буна, творця серії, хранитель часу стежить за «Смертельною битвою» з першої частини, але коли Рейден змінює час, вбиваючи Шиннока, вона змушена втрутитися. Кроніка стає головним босом.

Через те, що з тимчасовими лініями знову повний хаос, герої зустрінуться з минулими версіями себе.

Кастомізація

У Mortal Kombat 11 кастомізація схожа на ту, що була в Injustice 2. Якщо в попередніх частинах пропонували кілька готових білдів, тепер можна повністю налаштувати кожного персонажа — від зовнішнього вигляду до вмінь.

Наприклад, Скорпіону можна вибрати маску, меч, спис, спеціальні здібності. Косметичні налаштування включають костюми, кінематографічні вступи, екрани перемоги та навіть «фаталіті». Кожен варіант можна буде зберегти, щоби потім швидко переключатися між ними.

Також анонсовано колекційне видання Mortal Kombat 11 для PlayStation 4 і Xbox One. Воно містить багато косметичних предметів, ранній доступ до персонажів (зокрема Шао Кану), стілбук, магнітик і повнорозмірну копію маски Скорпіона.

Придбати продукцію