Сервісні контракти, або Своєчасне реагування на можливі проблеми

Головна Огляди Сервісні контракти, або Своєчасне реагування на можливі проблеми
23.07.2021

Cisco Services: різновиди сервісного портфоліо для втілення забаганок будь-якого замовника. Підтримання рішень Cisco за допомогою сервісних контрактів допомагає швидко реагувати, отримуючи потрібні ресурси для розв’язання проблем.

Коли робота віддаленого співробітника є нормою для суспільства, коли компанії в стислі строки налаштовують віддалений доступ, коли перерва в бізнес­процесах може призвести до значних матеріальних збитків, на перше місце починає виходити якість і надійність роботи IT-інфраструктури.

Минулого року перед організаціями постала низка ключових завдань, пов’язаних із поліпшенням керування мережею та забезпеченням її надійності у зв’язку з пандемією. Оперативне усунення проблем і швидке відновлення обслуговування мережі зі збільшенням ефективності її роботи та відмовостійкості призвела до важливої оптимізації бізнес-процесів. Варто пам’ятати, що крім фінансового тиску, власники компаній також несуть ризики втратити цінну інформацію про ­клієнтську базу, що сукупно з гальмуванням бізнес-процесів негативно впливає на бізнес і може призвести до повного закриття компанії.

Під час карантину багатьом компаніям довелося скоротити бюджет і штат співробітників, що вплинуло на своєчасне реагування на можливі проблеми в роботі IT-інфраструктури та компанії в цілому. І якщо стане питання про раптову поломку важливого обладнання та вихід із ладу мережевої інфраструктури компанії, то поняття «дорого» буде використовуватися зовсім не у фігуральному сенсі.

Обсяг інвестицій у надійний захист бізнес-процесів компанії буде істотно нижче, ніж втрати, що можуть стати наслідком виходу з ладу мережевої інфраструктури.

Найпопулярніший сервіс підтримки

Cisco вживає всіх можливих заходів для гарантування безпеки та стійкості бізнесу своїх партнерів і замовників, пропонуючи укласти контракт на сервісне обслуговування бази інстальованого обладнання.

Одним із найпопулярніших сервісів технічної підтримки базового рівня є Cisco Smart Net Total Care. Саме цей сервіс найчастіше вибирають компанії, що працюють у сегменті малого та середнього бізнесу, а також організації державного сектору України.

У контракті на сервісне обслуговування Cisco Smart Net Total Care (SNTC) є такі компоненти:

  • можливість цілодобового звернення до фахівців центру технічної підтримки Cisco TAC;
  • авансова заміна обладнання впродовж 4 годин для Києва та області, на наступний робочий день (обласні центри) і до кількох днів у містах, віддалених від обласного центру;
  • інтерактивний доступ до великої бази знань Cisco.com, до спільнот, ресурсів і інструментів;
  • регулярне оновлення операційної системи Cisco IOS, апдейти й апгрейди програмного забезпечення, а також своєчасне оновлення сигнатур для пристроїв із функціоналом IPS (системи запобігання вторгнень).

Заміна обладнання на наступний календарний день

Крім цього, також доступний варіант послуги Cisco SNTC Onsite, що передбачає виїзд інженера на місце експлуатації для встановлення запасних частин.

Cisco підготувало оновлення та віднедавна в межах сервісних контрактів SNTC для користувачів, що знаходяться в Києві, стала доступна ­послуга по заміні обладнання, яке вийшло з ладу, на наступний календарний день, включно у вихідні та святкові дні (Next Calendar Day — NCD). Це виводить сервісний контракт Cisco SNTC на зовсім інший рівень обслуговування, збільшуючи час покриття послугою заміни обладнання більш ніж на 40 % (як порівняти з послугою обслуговування, яка передбачає реагування на наступний робочий день).

Замовники можуть швидко перевірити рівень сервісного контракту, що доступний за конкретною адресою, за допомогою Service Availability Matrix від Cisco.

Для замовників, які використовують у роботі IT-інфраструктури мультивендорну платформу, Cisco надає змогу вибрати сервіси преміумкласу для комплексного рішення — Cisco Solution Support.

Користувачі Cisco Solution Support отримують ще більш персоналізовану послугу супроводження із фокусом на мінімізацію складнощів інтеграції рішень, що виникають за необхідності інтеграції обладнання та програмного забезпечення кількох виробників. До того ж команда Cisco залишається на зв’язку із замовником із моменту отримання першого дзвінка та до виконання завдання.

Переваги Cisco Solution Support

Що отримує замовник, уклавши сервісний контракт Cisco Solution Support:

  • виділений контакт для зв’язку та координації взаємодії команд Cisco та партнерів із підтримки комплексних рішень;
  • пріоритетну відповідь служби підтримки;
  • технічну підтримку з будь-яких питань стосовно мережевого обладнання та програмного забезпечення;
  • інженерні ресурси для виконання найскладніших завдань;
  • доступ до бази рішень на перетині кількох технологій для попередження відомих потенційних проблем.

Наявність сервісного контракту Cisco дає змогу значно знизити витрати замовника на обслуговування мережевого обладнання та звести до мінімуму ймовірність виникнення простою в роботі IT-інфраструктури.

 

Замовити сервісний контракт можна через авторизованих партнерів Cisco за допомогою дистриб’юторського контракту компанії ERC та надіславши запит на адресу cisco@erc.ua

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів