Oracle повідомляє про зміни у продуктах Oracle Linux Support, які набули чинності 17 березня 2025 року. Оновлення передбачають введення нових SKU для підписки Oracle Linux, коригування цінової політики й оптимізацію редакцій підтримки Oracle Linux Premier. Усе це допоможе забезпечити клієнтів гнучкішими та ефективнішими варіантами обслуговування.
Зміни особливо вплинуть на користувачів, які використовують віртуалізацію KVM, оскільки Oracle розподіляє рівні підтримки залежно від кількості віртуальних машин на пару процесорів. Такий підхід надасть змогу компаніям більш точно планувати витрати й отримувати необхідний рівень сервісу відповідно до потреб.
Також впроваджуючи оновлені SKU для нових замовлень, Oracle водночас зберігає можливість продовження наявних контрактів із використанням старих SKU. Це надасть клієнтам час для адаптації до нових умов, зберігаючи безперервність підтримки та планування витрат.
Оновлені продукти Oracle Linux Support:
Поновлення існуючих угод про підтримку Oracle Linux відбуватиметься через існуючі SKU, які залишаться активними, але лише для оновлення чинних контрактів. Нижче наведено коди товарів з відповідними змінами в описі:
У разі будь-яких змін під час подовження підтримки, зокрема за збільшення кількості, коригування рівня обслуговування або договірних сторін, необхідно буде використовувати вже нові продукти Oracle Linux Support.
Код товару |
Опис |
B111071 |
Oracle Linux Basic Support |
B111075 |
Oracle Linux Premier Support |
B111079 |
Oracle Linux Premier Plus Support |
B111081 |
Oracle Linux Basic Support - Oracle 1-Click Ordering |
B111082 |
Oracle Linux Premier Support - Oracle 1-Click Ordering |
B111083 |
Oracle Linux Premier Plus Support - Oracle 1-Click Ordering |
Розгорнуту інформацію про відмінності в рівнях підтримки можна знайти за посиланням www.oracle.com/linux/support
Якщо у вас з’явилися будь-які запитання щодо продуктів або цін, будь ласка, звертайтеся до свого менеджера або пишіть нам на oracle@erc.ua