Функція Smart Hub/Smart TV може не працювати на телевізорах, які були вироблені для використання на території інших держав або регіонів відповідно до діючих в цих державах або регіонах технічних стандартів та законодавчих вимог.
На таких пристроях, що були ввезені в Україну, функція Smart Hub/Smart TV не могла бути доступною без здійснення спеціальних модифікацій телевізорів внаслідок втручання в програмне забезпечення на сервісному рівні, зміни встановлених заводських налаштувань в так званому «сервісному меню», доступ до якого закритий виробником для споживачів.
Використання в Україні таких пристроїв заборонено діючими технічними регламентами, а відтак, це виключає можливість виробника гарантувати коректну їх роботу, доступність всіх функцій, а також сервісне обслуговування. Крім того, частина сервісів, реалізованих через Smart Hub, має ліцензійні обмеження по території використання.
Інформація про те, що доступність функцій залежить від регіону, зазначена в інструкції користувача.
Телевізори, що відповідають технічним регламентам та законодавчим вимогам, в повному найменуванні моделі закінчуються на латинські букви UA, і саме це є достатнім ідентифікатором, щоб якнайшвидше відрізнити моделі. Наприклад, повний код моделі QE65Q67RAUXUA, в якому код закінчується на UA, зазначений на заводському стікері на задній кришці телевізора та на маркувальній наклейці на упаковці.
З усіх питань ідентифікації пристроїв ми рекомендуємо звертатися в службу підтримки Samsung Electronics за телефонами: 0-800-502-00-00 (безкоштовно з міських і мобільних телефонів стільникових операторів).
Крім того, додаткову інформацію з питань технічної підтримки можна знайти на сайті Samsung у відповідному розділі.