У час, коли технології займають чи не центральне місце в повсякденному житті, смартфони та застосунки стають ключовими інструментами для виконання різноманітних завдань. Замовляєте продукти чи таксі? Часто спілкуєтеся з друзями через відеодзвінки? Здійснюєте фінансові операції? Або шукаєте розваги? Є застосунки для будь-яких потреб.
Те саме стосується і бізнесу. Різноманітні інструменти CRM застосовують для оптимізації взаємодії з клієнтами, а різні програми для співпраці використовують для спілкування зі співробітниками та клієнтами. POS-програми інтегруються із системою керування запасами для точного моніторингу їхнього рівня. Усе це актуально і для інших вертикалей.
Кінцеві користувачі просто очікують, що мережі та програми завжди стабільно працюватимуть. Однак компаніям важко зрозуміти враження кінцевого користувача щодо продуктивності мережі лише за показниками рівня її обслуговування. Здебільшого, відповідно до ІТ-звітів, мережа працює нормально, але кінцеві користувачі часто скаржаться на некоректну роботу мережі або застосунків. Як наслідок: велика кількість запитів у службу підтримки, втрата продуктивності через простої мережі та незадоволеність користувачів. За даними Gartner, ІТ-команди витрачають 70 % свого часу на пошук та усунення несправностей у роботі мережі, через що вони мають менше часу на реалізацію стратегічних проєктів і впровадження нових сервісів. І саме тому постають два нагальні запитання, на які потрібно дати відповіді: чи задоволені кінцеві користувачі роботою сервісів, які надаються, та що спричиняє складнощі під час моніторингу задоволеності користувачів?
Аби знайти відповіді на ці запитання, потрібно детальніше розібратися в тонкощах кількох основних викликів, які постають перед ІТ-командою, і зрозуміти, які потрібно мати інструменти, аби з ними впоратися:
Є кілька підходів до моніторингу задоволеності користувача роботою мережі – програмний та апаратний. Обидва мають свої переваги та недоліки і можуть бути застосовані відповідно до потреб замовника. Основна відмінність апаратного підходу від програмного полягає у відсутності необхідності встановлення додаткових програмних агентів на кінцеві пристрої, що дає змогу без зусиль здійснювати моніторинг динамічних користувачів (відвідувачів).
Рішення HPE Aruba User Experience Insight (UXI) використовує фізичні датчики (сенсори), які можуть бути інтегровані в мережу як на етапі проєктування, так і під час експлуатації мережі.
Тестування кількох мереж: один датчик UXI може тестувати та порівнювати продуктивність одночасно до чотирьох мереж – однієї дротової за допомогою порту Ethernet і до трьох бездротових. Крім того, якщо датчик виявляє проблему, він автоматично перевіряє, чи впливає вона і на дротове, і на бездротове з’єднання. За використання програмного підходу ІТ-команда обмежена мережею, до якої підключено пристрій користувача. У разі якщо мережа має дротові та бездротові компоненти, гостьовий і корпоративний SSID, програмного агента буде недостатньо для повноцінного моніторингу задоволеності користувачів.
Не потребує дій із боку кінцевих користувачів: датчики UXI безперервно тестують та аналізують мережу (24/7), завчасно виявляють проблеми та надсилають сповіщення незалежно від того, чи підключені користувачі до мережі під час використання застосунків на своїх пристроях. Це важливо за умов виникнення збоїв у роботі мережі або перевірки внесених ІТ-командою змін та оновлень мережі, які виконані за відсутності підключених пристроїв.
Ненав’язливість: на відміну від програмних агентів, застосування фізичних датчиків не впливає на продуктивність пристроїв кінцевих користувачів (час роботи батареї, ЦП і пам’ять), усуває ризики для особистих і корпоративних даних кінцевого користувача та не потребує розгортання, захисту й керування цими програмними агентами.
Безперервність роботи: датчики UXI мають резервне підключення до стільникового зв’язку, яке вони використовують для надсилання сповіщень за недоступності підключення до мережі інтернет. Тоді як за використання програмного агента в такому разі моніторинг припиняється, а ІТ-команда не отримує попередження про збій у роботі мережі.
Аналіз першопричини: у разі виявлення збоїв у мережі датчик UXI здійснює ретельний аналіз для їх усунення, шукає та аналізує першопричини виникнення, а також виконує наступні процедури, які неможливо реалізувати за допомогою програмного агента:
Із HPE Aruba UXI вдасться значно швидше виявити збій чи несправність, визначити їх першопричини та скоротити час усунення, аніж це можливо досягти за допомогою програмного агента. Для ІТ-команд, які обслуговують бездротові та дротові мережі в установах, на підприємствах роздрібної торгівлі, охорони здоров’я чи в логістичних і складських центрах, тривалий час розв’язання проблем із мережею безпосередньо впливає на фінансові втрати.
Впровадження рішення HPE Aruba UXI надає ІТ-командам багато переваг, зокрема можливості тестування, виявлення та аналізу несправностей, моніторингу доступності мережі, резервування, а також гарантує керованість і безпеку інфраструктури. А застосування датчиків UXI забезпечує ІТ-командам потрібний спокій, оскільки вони автоматично стежать за роботою критично важливих програм і служб, тож жодні проблеми не залишаться непоміченими.