Повідомляємо про старт продажів в Україні ультралегкої ігрової мишки ROG Harpe Ace Extreme для професійних гравців, пропонуючи ексклюзивний карбоновий корпус, технологічну досконалість і дизайн, схвалений професійними кіберспортсменами.
Карбон широко застосовують в аерокосмічній, автомобільній і спортивній галузях завдяки вдалому поєднанню легкості та міцності. Завдяки тому, що верхню частину корпусу Harpe Ace Extreme повністю виготовлено з карбону, стало можливим зменшення ваги миші до 47 г і водночас збереження перевіреної часом форми та зручності. Як порівняти з іншими матеріалами, які використовують у мишах преміумкласу, карбон здатний витримувати найбільші навантаження без жодних ознак пошкодження.
Під час відбору, вирізання та позиціонування кожного фрагмента матеріалу враховують, щоби малюнок переплетення на кожній деталі збігався під найбільш естетично привабливими кутами й додавав окремого пристрою унікальності.
Таку саму увагу приділяють лівій і правій кнопкам, які вирізано з окремих фрагментів карбону – це гарантує, що Harpe Ace Extreme зберігатиме постійне тактильне відчуття від натискання.
Усі перемикачі проходять суворий відбір. Підбирають пари перемикачів із відхиленням сили не більше 5 г, забезпечуючи стабільне відчуття натискання. Кожен перемикач має надзвичайно довгий ресурс у 100 млн натискань.
Оптичний сенсор ROG AimPoint Pro з роздільною здатністю 42 000 точок на дюйм дає змогу відстежувати рухи з абсолютною точністю.
Надзвичайна швидкість, надійність і енергоефективність. Працюючи разом із технологією ROG Polling Rate Booster дає змогу мінімізувати затримки.
Отримайте максимальну швидкість відгуку та стабільність за бездротового режиму підключення завдяки швидкості опитування до 8 000 Гц.
Один USB-адаптер дає змогу одночасно підключити до комп’ютера бездротові клавіатуру й мишу, оптимізуючи використання портів ПК користувача.
Скляні ніжки найліпше згодяться користувачам, які віддають перевагу тканинним килимкам для миші та прагнуть до більш плавних і легких рухів, зберігаючи при цьому повний контроль завдяки ліпшому регулюванню зусилля й більшій гальмівній здатності.