Відкрито передзамовлення на фізичну версію гри на PS5 – Saros. Реліз заплановано на 30 квітня 2026 року.
Події Saros розгортаються на планеті Каркоса – у світі темних таємниць і небезпечних істот, який безперервно змінюється під впливом Затемнення. У центрі сюжету – солтарійський боєць Арджун Деврадж, образ якого втілив Рахул Колі. Шлях героя – це спроба знайти відповіді в реальності, що постійно трансформується.
Це наступний етап розвитку екшену студії Housemarque від третьої особи, спираючись на досвід Returnal і багаторічну роботу з аркадними механіками. Бойова система побудована як «балет куль»: високотехнологічна зброя, ухиляння, щити та відбивання атак формують динамічний темп і вимагають точного читання ворожих схем.
Важливим елементом ігрового процесу є постійний прогрес. Після кожного забігу світ змінюється, водночас накопичені ресурси та поліпшення спорядження зрештою схиляють Каркосу на бік гравця. Уміння «Другий шанс» дає змогу миттєво воскреснути після першої смерті й повернутися в епіцентр бою.
Атмосферу доповнює потойбічний звуковий дизайн із використанням 3D-аудіо* та похмурий електронний саундтрек із елементами drone-metal Сема Слейтера.
Версія для PS5 використовує майже миттєві завантаження для швидкого перезапуску забігів, просторове 3D-аудіо Tempest для відстеження загроз, тактильну віддачу контролера та адаптивні спускові гачки, що передають вплив Затемнення на костюм і зброю Арджуна.
Затемнення наближається – час зробити перший крок на Каркосу та підготуватися до випробувань, що не залишають права на помилку!
*3D-аудіо доступне через вбудовані динаміки телевізора або стереонавушники з аналоговим чи USB-під’єднанням. Потрібне налаштування.