Тип | Моноколесо |
Діаметр коліс, дюймів (x ширина) | 14 дюймів |
Ландшафт | Асфальт |
Час зарядки | 2 год |
Теоретична дальність ходу на одному заряді* | 30 км |
Тип | Моноколесо |
Діаметр коліс, дюймів (x ширина) | 14 дюймів |
Максимальний кут нахилу поверхні | 15 ° |
Ландшафт | Асфальт |
Час зарядки | 2 год |
Акумулятор | 310 Ватт*год |
Максимальна швидкість | 24 км/год |
Максимальна вантажопідйомність | 120 кг |
Теоретична дальність ходу на одному заряді* | 30 км |
Інтелектуальна захист від | Захист від пилу і вологи - IP54 |
Особливості | Система контролю руху |
Bluetooth | |
Температура для експлуатації: -10°C до 40°C | |
Вага | 11.4 кг |
Колір | білий |
Розміри | 44.8 х 41.9 х 18.2 см |
Ширина | 230 мм |
Висота | 510 мм |
Довжина | 490 мм |
Вага | 15.55 кг |
Об'єм | 0.0575 м3 |
Гарантія | 12 місяців |
Виклик громадському транспорту і заторам. У великих містах часто можна спостерігати, як сучасні мешканці використовують електротранспорт як основний засіб переміщення та віддають йому перевагу, заощаджуючи при цьому час, гроші та нерви.
Але чи все так легко і чи варте воно того? На ці та інші питання спробуємо знайти відповіді на прикладі досвіду використання моноколеса Segway One S2.
Чому саме моноколесо? Серед усіх видів електротранспорту моноколесо є найскладнішим в освоєнні та потребує багато часу на адаптацію до його принципів керування та формування навички тримати баланс. Але його переваги, сподіваюсь, повністю перевершать ці незручності.
Сьогодні я перший раз вирішив дістатися до роботи, комбінуючи моноколесо і метро. І тут я зрозумів, як важливо мати компактний легкий транспортний засіб. Жоден гіроборд чи навіть самокат ніколи не зрівняються габаритами та зручністю транспортування з моноколесом, не кажучи про вагу пристрою.
Зазвичай я витрачаю 15 хв пішки на дорогу до метро, 25 хв у метро та 20 хв від метро до офісу (всього близько 1 год). Цього разу я дістався до роботи за 40 хв. При цьому мені не довелося бігти та відчувати через це будь-який дискомфорт. Єдине, що заважало – відсутність плавних з’їздів на тротуарах та розбиті ділянки доріг. Якби не вони, я би дістався значно швидше. У різних районах міста ситуація з покриттям дуже відрізняється, тому слід обов’язково враховувати, наскільки складним буде маршрут.
Оскільки я приїхав раніше, ніж планував, решту часу я витратив на ранкову каву та перевірку важливої пошти. Приємно кожного дня мати додаткові 40 хв. Треба буде подумати, як використати їх наступного разу.