Segway Моноколесо Ninebot by Segway One S2

код товару: 24.00.0002.70
Попереднє
Наступне
Технічні характеристики Segway Моноколесо Ninebot by Segway One S2:
Основні параметри
Повний список параметрів
Тип Моноколесо
Діаметр коліс, дюймів (x ширина) 14 дюймів
Ландшафт Асфальт
Час зарядки 2 год
Теоретична дальність ходу на одному заряді* 30 км
Основні
Тип Моноколесо
Діаметр коліс, дюймів (x ширина) 14 дюймів
Максимальний кут нахилу поверхні 15 °
Ландшафт Асфальт
Акумулятор
Час зарядки 2 год
Акумулятор 310 Ватт*год
Експлуатаційні параметри
Максимальна швидкість 24 км/год
Максимальна вантажопідйомність 120 кг
Теоретична дальність ходу на одному заряді* 30 км
Загальні
Інтелектуальна захист від Захист від пилу і вологи - IP54
Особливості Система контролю руху
Bluetooth
Температура для експлуатації: -10°C до 40°C
Вага 11.4 кг
Колір білий
Розміри 44.8 х 41.9 х 18.2 см
Габарити брутто
Ширина 230 мм
Висота 510 мм
Довжина 490 мм
Вага 15.55 кг
Об'єм 0.0575 м3
Гарантія
Гарантія 12 місяців
Комфорт і радість руху подарує вам інноваційний транспортний засіб - моноколесо Ninebot One S2. Потужність двигуна досягає 500 Ватт, що дає можливість розігнатися до швидкості 24 км/год. Вага всього 11,4 кг - пристрій легко можна носити з собою.
немає в наявності
Тест-драйв моноколеса Segway One S2. День 1

Виклик громадському транспорту і заторам. У великих містах часто можна спостерігати, як сучасні мешканці використовують електротранспорт як основний засіб переміщення та віддають йому перевагу, заощаджуючи при цьому час, гроші та нерви.

Але чи все так легко і чи варте воно того? На ці та інші питання спробуємо знайти відповіді на прикладі досвіду використання моноколеса Segway One S2.

Чому саме моноколесо? Серед усіх видів електротранспорту моноколесо є найскладнішим в освоєнні та потребує багато часу на адаптацію до його принципів керування та формування навички тримати баланс. Але його переваги, сподіваюсь, повністю перевершать ці незручності.

День 1

Знайомство

В інструкції виробника чітко вказано: для першого катання оберіть відкриту безпечну місцевість, вдягніть захисне спорядження та попросіть знайомого допомогти почати освоєння пристрою. Я за допомогою застосунку підключив моноколесо та розпочав експлуатацію.

У мене не було поряд знайомого, тому мені допомагала огорожа в парку. На освоєння руху вперед і назад мені знадобилося 10 хвилин. Декілька проїздів уздовж огорожі, і відчуття рівноваги почало поступово приходити. Головний принцип: вагу слід рівномірно розподілити на обидві ноги та триматись максимально рівно над колесом. Чим вища швидкість, тим легше тримати рівновагу.

А от з поворотами все було трохи складніше: колесо постійно рухалось у протилежний від мене бік, і змусити його повертати, особливо на обмеженій ділянці, виявилося складним завданням. Але згодом відчуття контролю також з’явилося. Повороти треба робити не руками, а переміщенням ваги на внутрішню сторону ноги та незначним нахилом колеса в бік повороту.

При різких маневрах слід трохи розвертати плечі в напрямі повороту, не відхиляючись при цьому за точку рівноваги. Чим менша швидкість, тим більша маневреність, але і складніше балансування. Починати потрібно із середньої швидкості 7-10 км/год із поступовим її зменшенням.

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів