Тип | програмований робот |
Датчики | ІЧ передавач /4шт. |
Звук | колонка |
Бездротове управління | Bluetooth /Smart 4/LE |
Введення інформації | мікрофон |
ПЗ | Go |
Wonder | |
Blocky | |
Час роботи | 5 г (в игровом режиме, до 30 дней в режиме ожидания) |
Тип | програмований робот |
Датчики | ІЧ передавач /4шт. |
Звук | колонка |
Живлення | акумулятор /вбудована, літій-іонна, перезаряджається |
Бездротове управління | Bluetooth /Smart 4/LE |
Введення інформації | мікрофон |
Інтерфейс підключення | Bluetooth |
Micro-USB /зарядка | |
Розміри | 86 мм (висота, з підставою - 95 мм. Діаметр - 86мм) |
Колір | блакитний |
помаранчевий | |
Вага | 170 г |
Розміри | 86 мм |
Підключення | Micro-USB |
ПЗ | Go |
Wonder | |
Blocky |
Час роботи | 5 г (в игровом режиме, до 30 дней в режиме ожидания) |
Комплектація | Зарядний USB кабель |
Документація | |
Робот |
Ширина | 110 мм |
Висота | 120 мм |
Довжина | 100 мм |
Вага | 0.35 кг |
Об'єм | 0.0013 м3 |
Гарантія | 12 місяців |
20 січня 2020 року Міністерство освіти і науки України запропонувало до громадського обговорення проєкт наказу «Про затвердження Типового переліку навчально-методичного забезпечення, засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» з метою забезпечити заклади загальної середньої освіти сучасним обладнанням.
Цей проєкт — новий крок у розвитку освіти та підходів до навчання в школах. Учні зможуть вивчати науку, технології, інжиніринг та математику, взаємодіючи з гаджетами та смарт-електронікою й вивчаючи принципи їх роботи безпосередньо під час уроків. На STEM-заняттях у центрі уваги не вчитель, а практичне завдання, яке потрібно розв'язати. Вчитель стає наставником, пояснює, як використовувати потенціал кожної технології в проєкті. Учні ж вирішують практичні завдання через спроби і помилки, а не вивчають «суху» теорію.
Для повноцінної реалізації такого підходу на допомогу приходять STEM-лабораторії. Їх оснащують 3D-принтерами, наборами навчальної електроніки, роботами та іншими технічними засобами, щоби давати дітям усе необхідне для реалізації їхнього потенціалу.
Головним підтвердженням відповідності обладнання новому наказу є наявність спеціального свідоцтва, що видається Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти». Цим свідоцтвом визнається відповідність всього обладнання цієї статті педагогічним вимогам.
3D-принтер разом із витратними матеріалами — це друкувальний пристрій, який виготовляє вироби з пластику (в більшості випадків) за різними фізичними принципами оброблення цієї речовини. Для закладів загальної середньої освіти найкориснішими є 3D-принтери, що працюють за технологією плавлення пластикової нитки. Пристрої з цією технологією мають просту конструкцію, компактний розмір, вони безпечні в роботі та доступні за ціною.
В Україні є багатий вибір техніки для 3D-друку, але здебільшого пристрої запропоновано у відкритому виконанні. Та є виробник техніки, що просуває пристрої в захищеному закритому варіанті, з яким вже три роки співпрацює ERC — XYZprinting. У новому наказі виділяють 3D-принтери, витратним матеріалом до яких є біорозкладаний пластик PLA (ПЛА). XYZprinting — єдиний виробник техніки, що працює в Україні та пропонує PLA-пластик власного виробництва.
До того ж, абсолютно всі моделі 3D-принтерів XYZprinting можуть працювати із цим пластиком.
Додатковою перевагою техніки цього виробника є дворічна гарантія, яку реалізовує сервісний центр ERC.
Відповідність 3D-принтерів виробництва XYZprinting педагогічним вимогам нового наказу підтверджено свідоцтвом, яке компанія отримала в грудні 2019-го.
3D-сканер — окремий пристрій для оброблення готового виробу й переведення його зовнішніх форм у цифровий формат (для підготовки електронної 3D-моделі виробу). Знайомство школярів із технологією 3D-сканування поглибить їхні знання у сфері технологій ХХІ сторіччя. ERC пропонує одну модель портативного 3D-сканера, яку, з огляду на вартість, можна назвати кращим вибором для будь-якої української школи.
3D-сканер XYZprinting 2.0, портативний 3SH20XEU00D
XYZprinting в асортименті має кілька видів 3D-ручок: низькотемпературні та звичайного нагрівання. Відрізняються вони температурою нагрівання під час плавлення витратного матеріалу.
Зокрема у низькотемпературної ручки температура сопла досягає 60 °C і є безпечною під час використання. Ризик отримання опіків за такої температури суттєво знижується. Для створення 3D-фігур необхідно використовувати PCL-нитки, що мають низьку температуру плавлення.
А ось у ручок звичайного нагрівання температура сопла варіюється в межах від 60 °C до 180 °C. Через те, що температура вища, із цими ручками необхідно поводитися більш обережно та уважно.
Основна перевага ручок звичайного нагрівання — використання PLA-пластику як витратного матеріалу.
PLA — натуральний матеріал, який виготовлено з кукурудзяного крохмалю, тож він абсолютно безпечний для довкілля. Пластик повністю розкладається, коли потрапляє в землю, а також не справляє жодного токсичного впливу на людину.
Цифровий лазерний верстат із числовим програмним керуванням дає змогу швидко виготовляти з різних матеріалів деталі конструкцій, опорні елементи, балки та вирізати складні форми з надтонких матеріалів. Оптимальним рішенням для навчальних закладів буде Laserbox Pro Makeblock.
LaserBox P1030092
Спеціально розроблений для освітніх цілей і мейкерства, Laserbox переосмислює й перезначає функціонал лазера за допомогою ультраширококутної камери високої роздільної здатності з візуальним алгоритмом AI. Машина може автоматично ідентифікувати будь-який матеріал і відповідно налаштувати параметри гравіювання або вирізання. Закритий корпус і система автоматичного призупинення під час відчинення кришки робить його повністю безпечним для дітей. Як революційний лазер, Laserbox розпізнає зображення намальовані вручну й робить процес створення моделей легким і веселим.
Програмовані електронні модулі поєднують датчики та виконавчі механізми, за допомогою яких учні можуть створювати та програмувати свої перші електронні пристрої.
Для молодшої школи оптимальним рішенням є набір Makeblock Neuron Creative Lab Kit, модулі якого надійно захищено пластиковим корпусом, а магнітні розніми дають змогу максимально швидко та зручно поєднувати їх між собою.
У наборі є 30 різних електронних модулів, як-от: світлодіодний дисплей, камера, ультразвуковий датчик, двигуни тощо.
Набір Makeblock Neuron Creative Lab Kit P1030021
Для середньої і старшої школи Makeblock пропонує новітні програмовані модулі mBuild, перевагою яких є компактність, можливість програмування мовами Scratch та Python, а також підтримання сучасних технологій, як-от штучний інтелект та інтернет речей.
Додатковий набір AI & IoT Education Toolkit постачають з електронними модулями mBuild (31 шт.) та 10 комплектами аксесуарів.
mBuild P1020007
Роботи mBot та mBot Ranger вдало доповнюють лінійку робототехніки та рекомендовані для використання в середній школі. Металеві деталі гарантують високу точність та надійність конструкції, а різноманіття датчиків дає змогу створити проєкт будь-якого рівня складності.
Роботів Dash та Dot компанії Wonder Workshop кілька років активно використовують у навчальному процесі передові школи України.
Вони допомагають ознайомитися з різними фізичними явищами, вивчати англійську, математику, опановувати принципи побудови алгоритмів та розвивати творчі навички.
Робот mTiny — унікальна розробка Makeblock, адже для взаємодії з ним не потрібен планшет, телефон чи комп’ютер. Його контролер-ручка Tap Pen, як інструмент кодування, полегшує сприйняття функцій команд і принципів роботи мов програмування, а також захищає очі від шкідливого впливу екранів пристроїв.
Під час захопливого моделювання використовують фізичні блоки та різні тематичні сюжетні картки, що дають дітям швидкий зворотний зв’язок і сприяють формуванню креативних ідей під час вирішення завдань та проблем. mTiny заохочує дітей до навчання, пропонуючи цікаві ігри, в які заздалегідь інтегровано знання з різних галузей, зокрема з математики, музики та мистецтва.
mTiny P1030089
Мехатронні системи – спеціалізоване обладнання, що допомагає поєднувати в навчанні механіку та електроніку. Учні старших класів вивчають принципи роботи автоматизованих систем і здобувають навички програмування виробничих ліній. Це дає змогу визначитися з майбутньою професією та здобути базові знання для вступу до ВНЗ.
Взірцем рішень є конструктор fisсhertechnik Trainingsmodelle INDUSTRY 4.0, який використовують для вивчення та застосування навичок машинного програмування, а також для дослідження й викладання в університетах, компаніях та на ІТ-кафедрах. Модель імітує процеси замовлення сировини, виробництва та доставляння готових виробів і, врешті-решт, контроль усіх цих процесів через інтернет. У комплекті конструктора: автоматизований багаторівневий склад, вакуумний маніпулятор, мультипроцесингова станція з піччю, сортувальна станція з виявленням кольорів заготовок, екологічний датчик і поворотна камера. Камера бачить усю систему, рухаючись по вертикальній і горизонтальній осях, і тому може бути використана для віддаленого веб-обслуговування.
fisсhertechnik Trainingsmodelle INDUSTRY 4.0 FT-551584
Конструктори та набори такого типу допомагають учням розвивати навички конструювання та вивчати фізичні властивості матеріалів.
Набір fischertechnik STEM Інжиніринг FT-519341
Одними з найактуальніших є набори «все в одному», що призначені для навчальних закладів. Їх постачають одразу у фірмових контейнерах Gratnells, завдяки яким можна зручно та надійно зберігати деталі конструкторів.
Конструктор fischertechnik CTEM-Лабораторія FT-548904