В основі корпусу використовується металева конструкція з міцною рамою та перекладинами, як в ортопедичних матрацах. В якості ущільнювача використовується піна Density Mould Foam, що незважаючи на час, зберігає форму. Оббивка, як в автомобільних кріслах – міцна еко-шкіра. Цей матеріал довговічний, стійкий до протирань та подряпин. Надійний та міцний п’ятипроменевий «хрест» діаметром 350 мм виконано з полірованого алюмінію. Підйомний механізм — газліфт четвертого класу.
Ця модель отримала монолітну конструкцію із вбудованими всередину подушками в ділянках спини, попереку та підголівника. Така конструкція оптимальна для крісел, що експлуатуються максимально часто та інтенсивно. Механізм регулювання спинки дозволяє «розкрити» крісло на 45°. Підлокітники виконані з поліуретану та регулюються в усіх площинах, завдяки чому можна максимально налаштувати нахил, висоту та поворот.
Діапазон регулювання висоти крісел — 7 см, тобто максимальна висота сидіння — 54 см, мінімальна — 47 см. Підлокітники регулюються по висоті на 5 см. Висота всієї конструкції крісла варіюється від 125 см до 132 см.
Читати повний огляд ›