Тип пристрою | кермо |
педалі | |
Сумісність з платформами | PlayStation 3 |
ПК | |
PlayStation 4 | |
Підключення | дротове |
Загальна кількість кнопок | 9 |
Крепление | затискачі |
Зворотній зв'язок | силовая |
Поворот рульового колеса | 270 ° - 1080° |
Живлення | USB-порт |
Тип пристрою | кермо |
педалі | |
Сумісність з платформами | PlayStation 3 |
ПК | |
PlayStation 4 | |
Підключення | дротове |
Загальна кількість кнопок | 9 |
Крепление | затискачі |
Зворотній зв'язок | силовая |
Поворот рульового колеса | 270 ° - 1080° |
Педалі | газ, гальмо |
Роз'єми/Інтерфейс | USB |
Особливості | Вбудована пам'ять |
Фірмові кнопки PlayStation®4 (PS/SHARE/OPTIONS) | |
На кермі 2 секвенційні пелюсткові перемикачі | |
Текстуроване прогумоване покриття захвату керма | |
Високоточне кермо | |
технологія H.E.A.R.T | |
Знімне кермо із системою швидкого кріплення /Thrustmaster Quick Release | |
3-позиційний поворотний перемикач /Manettino | |
Оптимізований механізм без тертя з двома ременями | |
Безщітковий сервомотор промислового класу | |
Реалістичний дизайн керма | |
М'яке і плавне зусилля, супертиха система | |
Комплексне гоночне спорядження | |
8 функціональних кнопок | |
Зручна зміна гоночних керм |
Діаметр керма | 28 см |
Колір | чорний |
Живлення | USB-порт |
Вага | 7800 г (упаковка) |
Розмір (ВхШхГ) | 305х438х328 мм (упаковка) |
Ширина | 460 мм |
Висота | 330 мм |
Довжина | 350 мм |
Вага | 8.70 кг |
Об'єм | 0.0531 м3 |
Гарантія | 12 місяців |
Як кажуть досвідчені симрейсери: ганяти на геймпаді – це не поважати розробників і творців гри. Потрібно придбати бодай кермо! А краще мати у розпорядженні комплект із бази, керма, педального блоку і коробки перемикання передач.
Три важливі характеристики під час вибору керма:
На думку визнаних експертів у гоночних симуляторах, народною маркою є Thrustmaster. А в його портфоліо якраз розширення. Асортимент поповнився трьома моделями ігрових маніпуляторів Т300 та шіфтером коробки перемикання передач.
Нарешті довгоочікувані осінні та зимові вечори, коли можна провести час за улюбленою грою. Для повного занурення знадобиться реалістичне кермо. T300 Ferrari GTE Wheel – те, що треба. Особливо для фанатів Ferrari. Це новий рівень керування автомобілем вдома.
Реалістичне кермо діаметром 28 см з металевими перемичками.
Безщітковий двигун промислового класу. Кут обертання регулюється в діапазоні від 270° до 1080°.
Суперм’який і плавний зворотний зв’язок. Кріпиться максимально цупко до столу або спеціального крісла, наприклад, Playseat Challenge.
Відчуйте всі можливості нової системи передачі навантаження на кермо та будьте готові втопити гашетку в підлогу на комфортному двопедальному блоці.
Більшість топ-влогерів серед симрейсерів впевнені, що ця модель – найкраще народне кермо. За комфортом керування його можна порівняти хіба що зі справжнім спорткаром.
Із цією моделлю шанси на перемоги у змаганнях стрімко зростають. Конструкція керма аналогічна автомобільним стандартам.
Реалістичний дизайн «баранки» – авжеж, тому що це репліка керма 599XX EVO в масштабі 8:10 з офіційною ліцензією Ferrari має діаметр 30 см. Оббивка керма пошита вручну та виготовлена з того самого матеріалу алькантара, що і керма в оригінальних автомобілях Ferrari.
Кут оберту регулюється від 270° до 1080°. Новий оптимізований механізм без зайвого тертя з двома ременями.
Високоточна база для гоночного керма. Знімне кермо обладнано системою Thrustmaster Quick Release. За бажанням можна змінити на баранку, наприклад, спеціально для GT.
Вбудована пам’ять та обновлювана прошивка. У ПЗ передбачено багато різноманітних ефектів.
Сумісність з Windows 10/8/7/Vista/XP та екосистемою Thrustmaster.
Повноцінний трипедальний блок з металевими педалями. Для калібрування педалі гальма у комплекті йде мод.
Спеціальна пропозиція для фанатів ігри Gran Turismo Sport. База зі знімним кермом – велика, потужна, її можна використовувати з іншими «баранками», якщо захочеться пограти в щось крім GT. Зворотній зв’язок м’який і плавний.
Знімне реалістичне кермо діаметром 28 см обладнано системою швидкої заміни Thrustmaster Quick Release.
Абсолютно реалістичне виконання – кермо на вигляд і на дотик не відрізнити від справжнього. Нова двоременева система з безщітковим двигуном промислового класу – жодних шестерней.
Можливість налаштовувати кут обертання у діапазоні від 270° до 1080°. На кермі є навігація, спеціальні кнопки з налаштуваннями необхідних характеристик (пального, тяги, гальм). Загальна кількість кнопок: 14.
До комплекту входить педальний металевий блок GT EDITION для більшої реалістичності та покращеного керування.Три педалі: газ, гальмо, зчеплення. Їх виготовлено з металу і можна міняти місцями. Ззаду розташовуються спеціальні прокладки, які гасять шум.
Із таким кермом відчуття як за «баранкою» справжнього гоночного автомобіля, а ліцензія PlayStation гарантує 100-відсоткову сумісність усіх функцій на PS4 Pro чи PS4.
Це топова модель в асортименті Thrusmaster для PS4 і це підтверджують схвальні відгуки симрейсерів, які вже не перший рік демонструють вміння у віртуальних перегонах на просторах YouTube. Реалістичний дизайн, кермо діаметром 28 см, офіційна ліцензія GT Sport та PlayStation забезпечують не тільки повну сумісність, але й наділяє додатковими функціями зворотного зв’язку під час гри в GT Sport (в інших іграх додаткові функції не працюватимуть). Кут оберту регулюється від 270° до 1080°. Новий оптимізований механізм без зайвого тертя з двома ременями. Високоточна база для гоночного керма. Знімне кермо обладнано системою Thrustmaster Quick Release.
Сумісність з Windows 10/8/7/Vista/XP та екосистемою Thrustmaster. Повноцінний трипедальний блок із металевими педалями GT EDITION.
На думку авторитетних влогерів YouTube, цю коробку передач неможливо вбити. Наразі – це найкращий вибір на ринку.
Фінальній штрих для любителів повного занурення. Цей шіфтер має супер реалістичний вигляд. Майже неможливо знайти недоліки, навіть якщо прискіпливо шукати.
Звикання до механізму миттєве, зручність користування на найвищому рівні. Хід коробки передач великий. Передачі вмикаються жорстко. Досвідчені симрейсери стверджують, що це круто. Однак за бажанням викруткою можна підкрутити силу перемикання передач. Є доступ до власного ПЗ із сайту з опціями додаткових налаштувань на свій смак.
Повністю сумісний з будь-якими моделями і брендами керма кокпіт – педального блоку.
90% виробу зроблено з металу, висота важеля 13 см, що забезпечує реалістичне відчуття під час перемикання передач. Завдяки унікальному кріпленню можна закріпити пристрій на будь-якій поверхні завтовшки від 1 мм до 55 мм. Тримається дуже надійно металевими затискачами.
Шіфтер можна використовувати у трьох режимах. Перший – Н (7+1) – класичне перемикання передач. Другий – секвенційне перемикання. Третій – використання як ручне гальмо. Усі ці функції доступні шляхом заміни верхньої пластини пристрою, що займе менше ніж 5 хв.
Зовсім «просунуті» гонщики можуть зробити додатковий тюнінг. Зняти набалдашник і купити на авторинку справжній, як в улюбленої моделі авто.
Ще один аксесуар для любителів повного занурення ручне гальмо Thrustmaster TSS HANDBRAKE Sparco Mod+ репліка ручного гальма справжнього ралійного автомобіля у масштабі 1:1. Цей пристрій має два режими: перший – це ручне гальмо, другий – секвенційна коробка передач. Гонщик зможе налаштувати жорсткість важеля для комфортного використання.
90% виробу зроблено з металу, важіль регулюється по висоті за допомогою двох контргайок, що займає менше хвилини.
На думку «битих» симрейсерів, якщо купляти такий девайс, то краще одразу два, щоб використовувати їх в парі – один як ручне гальмо, інший – як коробку перемикання передач.