Тип | ігрові фігурки |
Вид | набір |
Рекомендований вік | від 8 років |
Розміри | 30.5 x 5.1 x 10.2 см |
Матеріал | пластмаса |
Тип | ігрові фігурки |
Вид | набір |
Рекомендований вік | від 8 років |
Кількість | 89 шт |
Розміри | 30.5 x 5.1 x 10.2 см |
Живлення | батарейки не потрібні |
Матеріал | пластмаса |
Комплектація | 2 фігурки |
2 інструменти | |
4 види зброї | |
81 плитка будівельного матеріалу |
Ширина | 80 мм |
Висота | 230 мм |
Довжина | 360 мм |
Вага | 0.85 кг |
Об'єм | 0.0066 м3 |
Гарантія | 14 днів |
Коли б хтось зараз поставив собі за мету зафіксувати хроніки відеоігор останніх двох років, то написати про Fortnite, напевно, було б найважчим завданням. Як зухвало не брали до уваги цю гру на початку, яким феноменом вона стала наразі і чи триватиме це роками?
Витрати на відеоігри у світі перевищують рекордні $30 млрд щокварталу. Споживачі США, які є найвпливовішими у цьому сегменті видатків, витратили понад 9 мільярдів USD у третьому кварталі 2018 року (липень — вересень), що на 24 % більше за підсумками 2017-го року, відповідно до рейтингу динаміки ринку ігор у грудні (звіт NPD Group 2018).
У третьому кварталі 2018 року обсяг продажів лише самого контенту відеоігор збільшився на 25% та сягнув $7 млрд. Тут йдеться про всі категорії контенту, включаючи, власне гру, підписку та мобільні ігри. Найбільше зросли продажі контенту саме для консольних платформ, а найшвидших темпів та найкращих результатів серед них досягла Playstation. Найбільше вплинули на продаж ігри: Candy Crush Saga, Fortnite, Madden NFL19, «Людина-павук Marvel's» та NBA 2K19. Територіальні переваги ігор відрізняються щодо різних континентів і країн. Зокрема, в Україні місце NFL та NBA з успіхом посідає FIFA2019, проте місце Fortnite так само почесно високе. Продажі відповідного апаратного забезпечення (ігрова консумерська електроніка) у третьому кварталі зросли до $737 млн тобто на 11 %, на чолі з PS4 й іншими пристроями.
Продаж ігрових аксесуарів у 2019 році має збільшуватися. У 2018-му неабияким трендом було придбання гарнітур для гри Fortnite. У 2019-му в Україні стрімко розвиватиметься бізнес ігрових і колекційних фігурок, іншої брендованої ліцензованої продукції, меблів для геймерських місць, самих відеоігр і різних монетарних послуг ігрового процесу.
Окремі ігри та навіть жанри часом швидко піднімаються на найвищі щаблі популярності. Однак інколи трапляється, що вони не менш стрімко втрачають позиції, сформовану шалену зацікавленість чи занепадають зовсім впродовж кількох місяців. Цього чекали і від Fortnite. Не дочекалися. Fortnite і досі продовжує вражати. Це гра-феномен, яка влітку 2018 року змусила запеклих песимістів змінити свою думку, а зі щойно оголошеним 8-м сезоном набула ще більшої популярності. Fortnite створила своєрідну поп-культуру, яка вірусно отримує все нових і нових прихильників. Останнім подібним «незрозумілим» феноменом був та є Minecraft. Є запитання, чи матиме щось подібне ігрова платформа Roblox? Однак Fortnite впевнено крокує вже не лише як гра, але і як субкультура.
Epic Games (розробник Fortnite) вже нарахував вражаючі 220 млн гравців, з яких понад 90 млн активно грають якщо не щодня, то щомісяця. До Fortnite, перетворившись зі спостерігачів на активних учасників, долучилася купа компаній, які почали сприяти створенню екосистеми навколо гри. Наразі Epic Games продає ліцензії на виробництво брендованого одягу, сувенірів, колекційних ігрових фігурок, костюмів, масок тощо. Це сприяє зростанню прибутків власників, популярності гри, задоволенню гравців, залучає додаткову аудиторію посередництвом такої надприсутності бренда Fortnite у реальному світі, «вистрибнувши» з віртуального до реального офлайн-світу. Цей світ має гроші. Це збагнули всі.
У Fortnite можна грати чи не найбільшою кількістю різних платформ. Жоден конкурент поки ще не домігся того, щоб дати змогу зустрітися в онлайн-битві суперникам, які грають з пристроїв Android, iOS, PC, Mac, PlayStation 4 та Xbox One водночас! PlayStation 4 та Xbox One разом – це не помилка. Це єдина гра, де компанія PlayStation дозволила кросплатформово зустрітися у битві своїм гравцям із гравцями Xbox One.
Закидають, що, скажімо, гра PUBG має більш реалістичне середовище, а ставлення до бою чи персонажів – серйозне, суворе (помірковане). Однак Fortnite діє навпаки, дивує та зачаровує реальною нереальністю мультиплікаційної графіки та сюжету. На додачу тут менше крові, жодного грубого страждання, менше жахів, а страхів взагалі немає. Навіть брутальні герої часом мають кумедний вигляд. До того, ж Fortnite не прямує шляхом Pay to Win. Той, хто зазвичай витрачає реальні гроші на гру, у Fortnite отримає лише косметичний ефект та не матиме жодних тактичних чи бойових переваг. Це робить гру чесною, де майстерність не купити за золото. Втім не спокуситися на покупку, наприклад, нового скіна чи чудернацького танцю досить важко, особливо коли друзі хизуються цим раз у раз. А тепер з'являється ще й колекційний крам-скарб: фігурки, лами, скрині, зброя, обладунки тощо. Тут треба мати залізні нерви та стійкий характер, чи здобувати таке надбання. А це є ще більш корисним.
Нестандартний стиль арт-мистецтва надає Fortnite дивовижні безмежні шанси. Немає необхідності перебувати у рамках справжніх історичних подій, одностроїв героїв, типів зброї тощо. Немає звичного стилю чи моди певної епохи. Можливо, цей «сюрреалізм» та «невідповідність» ТТХ комусь взагалі не сподобаються. Тому й є різні ігри та табори їхніх прихильників. Проте чим більш реалістичним і серйозним є підхід до боротьби, навіть з королівським боєм типу боїв PUBG, тим сильніші обмеження масштабів фантазії спіткають розробників. Тоді як Epic Games може вільно додати до Fortnite різновиди божевілля стилів, методів, образів Fortnite. Cаме це різнобарв’я, суміш стилів, цікаві та часом навіть безглузді елементи обладунків і дивовижної зброї дивують, приваблюють, привчають, затягують і надихають. Як не дивно – без шкоди для загальної естетики. Мабуть, доречно вже ввести термін, який би характеризував таке: це все «фортнайтно»! На загальну популярність працює наснага Epic, з якою вона творчо, завзято та хвацько оголошує про новий сезон, тримаючи аудиторію, надаючи нового й нового контенту. На початку березня гравці Fortnite дочекалися нового 8-го сезону. Хоча і 6-й та 7-й сезони Fortnite Battle Royale, безсумнівно, були цікавими та насиченими на важливі події. 8-й триватиме до 9-го травня. Символічність та інтрига з 9-ками знов додає грі магії.
Fortnіte має успіх, бо Epic Games здатна звичайні речі, наприклад, перетворити концерт групи на величезну всесвітню подію, на яку чекають мільйони, дискутують, створюють безліч коментарів, повідомлень, припущень, флеймів і диспутів. Оновленнями Fortnite покращує загальну продуктивність, змінює звичні режими бою, карту, налаштування зброї або залучає абсолютно нові предмети, техніку, героїв, скіни. Долучає тих, хто подумки вже хотів припинити грати, притягує нових гравців. Цікаво, що за віком категорії гравців не мають певних групових скупчень. Поки немає точної аналітики, проте вважають, що до «Фортнайт» переважно долучаються гравці, які щойно припинили грати у «Майнкрафт». Проте це не обмежує гравців віковими рамками 10-16 років. Грають студенти і люди «30+». А серед перших власників колекційних ігрових фігурок були й діти, й поважні дорослі гравці. Перші здебільшого ними грають, інші – спостерігаючи, релаксують.
Це проста, інтуїтивно зрозуміла, часом, навіть, примітивна гра для знавців більш досконалих ігор іншого рівня. Проте вона вже другий рік динамічно розвивається і вдосконалюється. А це надає впевненості в її майбутньому мінімум ще на рік-два. Більше?
За останні місяці завдяки ненав’язливості, простому, швидкому, артистичному, креативному, незвичайному геймплею та його (поки) початковій безкоштовності Fortnite зі своїми образами-героями-скінами стала іконою постерів ігрової індустрії, посунувши з цієї позиції багатьох інших конкурентів. І це не спиняє Epic Games, яка не демонструє жодних ознак самозадоволення від поточного успіху і не сповільнює оновлень. Ймовірно, що у 2019 році Fortnite шалено зростатиме, набуваючи ще більшої міцності та могутності. Допоки не з’явиться інша гра-феномен. Чи майорить така зараз хоча б десь на обрії? Можливо, Apex Legends. Але ще ні.
Кілька виробників сувенірної, брендованої, іграшкової та колекційної індустрії долучилися до отримання ліцензії Fortnite за шалені гроші. Поки найбільші успіхи щодо табору ігрових колекційних фігурок Fortnite у компаній Jazwares та Domez. 4-дюймові фігурки і колекційні ігрові набори персонажів і краму/луту Fortnite від Jazwares переносять ігрові епічні події у реальне життя (Fortnite IRL – In Real Life), в офлайн-гру.
Де інші? Це неважливо, бо конкурентів у однакових сегментах за угодою між Epic Games та бізнес-партнерами не має бути.
П’ять колекційних артикульованих фігурок Fortnite – Карбід, Ронін, Бандольєр, Раптор, Місс Бенксі – вже готові до гри. Деталі виконання (скіни), приладдя одностроїв, зброя чи інструменти збирання ресурсів ідентичні до віртуальних. Герої заввишки 17,8 см, що ідеально для залучення поза межами Fortnite з іншим приладдям як для будівництва, так і застосування планерів, автомобілів тощо.
Кожен персонаж пропонують як окрему позицію в окремій упаковці. Уже бачите, як фігурка імітує танок та застигає у характерній позиції funk, smooth moves чи living large? Фігурки гнучкі в суглобах, тож здатні прийняти відповідну позу бойового танцю. А ще мають цікаве вбрання, яке можна міняти, додавати, колекціонувати.
Ця фігура, немов справжня пін’ята, містить джерело бажаного. Лама – жаданий здобуток у режимі гри PVE. У реальному житті – це майстерно виконана картонна кольорова лама, всередині якої теж, як у справжній пін’яті, сховано вантажі зброї, обладунків, ексклюзивну ігрову фігурку та будівельний матеріал. Усе це організовано таким чином, що розпакування перетворюється на святкову подію.
Позбудьтеся вагань і відчиняйте цю вабливу скриню, вщент набиту бойовим крамом-скарбом. Рундук виготовлено досить реально, а містить він різноманітні та необхідні у грі речі, зброю та будівельні матеріали зокрема.
Це детальна 4-дюймова фігурка героя (skin) Омега. У комплекті є захисна броня, легендарна зброя, парасолька та будівельний матеріал-підставка. Усі підставки подібних комплектів фігурок можна використовувати як будівельний матеріал.
Чотири різні фігурки героїв-скінів Squad Mode одразу. Кожна з них у епічному та легендарному вбранні. Усі ігрові фігурки постачають зі зброєю й інструментом збирання ресурсів.
Плюшева фігурка фортнайтівської лами. Кожен гравець Fortnite захоче прикрасити ігровий стіл чи полицю шафи плюшевою копією Лами з Fortnite. У грі лама – це бажане джерело ресурсів чи зброї, набоїв, ліків, а в реальному житті – надзвичайно м’яка плюш-лама заввишки майже 18 см зі вставками з високоякісної тканини, оздоблена вишитими деталями. Але головне – це неначе символ ігрового щастя та здобутків.
Це велика скарбниця ресурсів для зведення споруд із різних матеріалів. У комплекті 2 ігрові колекційні фігурки, 2 види інструментів, 4 типи зброї і 81 плитка будівельного матеріалу (по 27 плиток металу, деревини, каменю) для будівництва стін, пандусів, підлоги, арок, веж, схованок тощо.
Продаж цих товарів розпочато в Україні! А 7-9 та 12-14 квітня усе це та багато іншого додатково буде на стенді Jazwares під час масштабної виставки геймінгу, електроніки та інших споріднених індустрій CEE 2019. Буде цікаво. З віртуальної гри до реального життя у грі!
Незабаром слогани: «Збирай, будуй, грай!», «Клич друзів! Збери їх всі», «Збирай фігурки, клич друзів!», «Відірвися від віртуального, поринь у реальне!» — закликатимуть і матимуть неабияку силу. Із онлайну гра впевнено крокує в офлайн, створюючи нову екосистему. Ігрові колекційні фігурки Jazwares Fortnite крокують до гравців та шанувальників!
У дописі використано поради та досвід спільноти київських геймерів Fortnite OPP