Для бренду | Pantum |
Тип | Чіп |
Кількість в упаковці | 1 шт |
Для бренду | Pantum |
Тип | Чіп |
Для моделей | PC-210E/211EV M6500/M6607/P2200/P2207/P2500/P2507 |
Додатково | безлімітний |
Кількість в упаковці | 1 шт |
Ширина | 10 мм |
Висота | 10 мм |
Довжина | 10 мм |
Вага | 0.01 кг |
Об'єм | 0.0000 м3 |
Гарантія | 14 днів |
На українському ринку лазерних пристроїв друку початкового рівня досить популярна послуга заправки картриджів. Вона сприймається користувачами як цілком офіційна процедура, яку мають забезпечувати виробники техніки та їхні авторизовані сервісні центри. Насправді не все так просто.
Жоден із провідних світових виробників друкарської техніки (зокрема, HP, Canon, Xerox, Brother, Oki, Kyocera, Konica Minolta) не пропонує для картриджів друкувальних пристроїв будь-яких операцій, пов’язаних із заправленням після закінчення стартового тонера. До того ж, помічено, що ресурс комплектовання картриджа в кілька разів може перевищувати ресурс тонера, засипаного в картридж самим виробником. Це відстежили інженери сервісних центрів, а також – що особливо важливо – знайшлися виробники витратних матеріалів і запчастин, які запропонували свою продукцію для заправлення тонером і регенерації картриджів.
І після цього на ринку України (і світовому, до речі, теж) сервісні центри активно почали пропонувати заправлення картриджів без підтримки виробників техніки. Дуже важливо – без підтримки виробників техніки!
Через поширення заправлення й регенерації картриджів виробники почали втрачати заробітки, а це нікому не подобається, й тому було ухвалено рішення зазначати в гарантійних талонах, що видають разом із технікою, що процедура заправлення картриджів може призвести до зняття техніки з гарантійного обслуговування. Усі вище перелічені виробники займають таку позицію.
Користувачі мають чітко розуміти, що, якщо вони самі або будь-які сервісні центри заправлятимуть картриджі друкувальної техніки лазерного типу, яка знаходиться на гарантії, то є дуже велика ймовірність, що виробник скасує її в разі звернення за гарантійним обслуговуванням.
На щастя, знайшовся один молодий виробник – Pantum, який обрав інший шлях просування техніки. У компанії зрозуміли, що реалії ринку лазерних принтерів і бажання користувачів заощаджувати за допомогою заправлення картриджів – це вже об’єктивна реальність, яку важко подолати.
Тому з 2014 року Pantum цілком офіційно пропонує користувачам техніки і, звичайно ж, сервісним центрам купувати оригінальні заправні комплекти, які вироблено самим Pantum для картриджів своєї техніки. Компанія ERC як ексклюзивний дистриб’ютор Pantum із 2013 року, почала постачання заправних комплектів щойно виробник заявив про їхню доступність.
Цілком природно, що Pantum дала дозвіл користувачам і на процедуру заправлення картриджів. Тобто гарантія не скасовується, тож всі офіційні (авторизовані) сервісні центри Pantum зобов’язані дотримуватися цієї політики. В Україні працюють понад 60 авторизованих сервісних центрів техніки Pantum, їх перелік - тут.
Гарантія на техніку Pantum становить 2 роки, а у великих корпоративних проектах гарантію може бути збільшено й до 3-х років. Забезпечуючи таку тривалу гарантію, Pantum йде назустріч користувачам і надає їм можливість економити свідомо. Процедуру заправлення картриджів описано в призначених для користувача інструкціях до деяких моделей, а особливо важливо, що в інтернеті вже можна знайти і відеоінструкції, які також підготовлено виробником.
Модель |
Код товару |
Pantum PC-110 P2000/2050, M5000/5005/600x (2×1500 сторінок; 2 тонери+2 чипи) |
PX-110 |
Pantum PC-230R /211EV M6500, P2207/2500W (2×1600 сторінок; 2 тонери+2 чипи) |
TN-210 |
Pantum PC-230R /211EV M6500,P2207/2500W (1×1600 сторінок; 1 тонер+1 чип) |
PC-211RB |
Pantum PC-310 P3100/3200 (6 000 сторінок; 2 тонери+1 чип) |
TN-310 |
Pantum PC-420H/PC-420X M7100, P3010/3300 (1×3000 сторінок; 1 тонер+1 чип) |
TN-420H |
Pantum PC-420H/PC-420X M7100, P3010/3300 (2×3000 сторінок; 2 тонери+1 чип) |
TN-420X |
І все ж користувачі прагнуть економити ще більше, щоби картриджі витримували «нескінченну» кількість заправок. У пошуках економії вони замовляють послугу регенерації картриджів. Ця процедура фактично означає заміну в картриджах фотобарабана (головного вузла з перенесення зображення на папір), а також деяких інших компонентів (наприклад, вала первинного заряду тощо). Виробники друкарської техніки цю процедуру також не вітають.
Поки не підтримує це і Pantum. Однак у світі (особливо в Азії) уже є велика кількість інших виробників сумісних матеріалів, які налагодили виробництво картриджних компонентів. В Україні процедура регенерації картриджів також поширена й зараз вона де-факто загальнодоступна для техніки більшості виробників.
Повернемося до Pantum. Як було відзначено, процедуру регенерації своїх картриджів ця компанія не підтримує. Але користувачі шукають і голосують грошима під час вибору техніки за тих, у кого регенерація доступна. Компанія ERC стала шукати вихід. Буквально кілька місяців тому було знайдено виробників сумісних матеріалів, які запропонували свою продукцію для регенерації картриджів до техніки Pantum. Їхня продукція пройшла пробне тестування, яке було проведено силами провідних інженерів ERC. Після перевірки розпочато перші постачання.
Фотобарабан для картриджа Pantum PC-210E/211EV до моделей М6500/M6607/P2200 /P2207/P2500/P2507
Код товару: OPC-PC-211EV
Вал первинного заряду для картриджа Pantum PC-210E/211EV до моделей M6500/M6607/ P2200/P2207/P2500/P2507
Код товару: PCR-PC-211EV
(відео російською мовою)
(відео російською мовою)