Платформа | PlayStation 4 |
Носій | Blu-ray |
Видавець | Electronic Arts |
Доступні мови у грі | Російська мова |
Англійська мова | |
Світовий реліз | 15 листопада 2019 р |
Платформа | PlayStation 4 |
Носій | Blu-ray |
Розробник | TBC |
Видавець | Electronic Arts |
Доступні мови у грі | Російська мова |
Англійська мова |
Світовий реліз | 15 листопада 2019 р |
Ширина | 170 мм |
Висота | 130 мм |
Довжина | 10 мм |
Вага | 0.08 кг |
Об'єм | 0.0002 м3 |
«Зоряні війни» – сага, що змінила уявлення про фантастику, кінематограф та Всесвіт загалом. Минуло понад 40 років, а історії протистояння добра і зла, джедаїв і ситхів, республіки та імперії продовжують підкорювати нові й нові покоління.
Вітаємо прихильників «Зоряних війн» із новинкою — грою Jedi: Fallen Order студії Respawn Entertainment. За всю історію Star Wars було створено багато ігор про джедаїв, клонів та, навіть, бандитів. Їхні протистояння, мабуть, ніколи не набриднуть шанувальникам зоряної саги. Але Jedi: Fallen Order — це перша за останні роки винятково синглплеєрна гра, що увібрала все, за що люблять Star Wars, і яка знайомить гравців з абсолютно новим героєм і його пригодами.
Star Wars — не просто пригоди та бійки на світлових мечах. Це — окремий багатий Всесвіт та цікава історія про вічне протистояння добра і зла. На жаль, не всі ігри під цією торговою маркою враховували це у своїх сюжетах. Розробники намагалися відтворити поєдинки на мечах, баталії в космосі, а до історії вони, за рідкісним винятком, звертатися не поспішали. Але в Jedi: Fallen Order вони зосередилися саме на історії героя та Всесвіті навколо нього.
Гра починається на планеті Бракка, де Імперія розбирає на запчастини республіканські кораблі — це символізує падіння старого устрою. Головний герой гри — Кел Кестіс — робітник, який змушений переховуватися через свої джедайські здібності. Про його передісторію спочатку відомо зовсім мало, але розробники гри натякають, що він може виявитися «кимось важливим», і стверджують, що цю інформацію буде розкрито впродовж гри.
Штурмовики та найкращі мисливці імператора заприсяглися стратити Кела, і йому потрібна допомога, яку він несподівано отримав від колишнього лицаря-джедая на ім’я Цере. Вона мріє відродити орден джедаїв, і наш герой після певних сумнівів сам переймається цим прагненням. Оскільки Цере не виходить на завдання сама, вона посилає замість себе Кела разом із відданим помічником — малим дроїдом на ім’я BD-1, який у всьому допомагає Келу та подорожує на його спині.
Подорожує Всесвітом екіпаж на космічному кораблі під назвою Stinger Mantis — новому типі судна, створеного Respawn та Lucasfilm спеціально для гри. Переміщення між планетами, близько половини з яких будуть абсолютно новими для фанатів «Зоряних війн», відбуваються в реальному часі без жодних завантажувальних екранів. Це дає багато часу для додаткових занять на борту. До речі, сам космічний корабель можна кастомізувати за власним бажанням.
За допомогою сили можна відштовхувати і притягувати об’єкти, а також сповільнювати їх — як Кайло Рен зупинив постріл бластера на початку «Пробудження сили». Кидок світлового меча працює так, як у фільмах «Зоряні війни» — він може вразити будь-кого й повернутися назад у руку.
Усі особливі здібності «витрачають» Силу, яку можна відновлювати, вбиваючи ворогів. Під час бою необхідно стежити і за здоров’ям, і за витривалістю, і за Силою — битви перетворюються на напружений «танок», де необхідно враховувати кожен рух.
Розробники хотіли, аби гравець відчув себе джедаєм, який покладається лише на власну спритність і вміння відчувати ситуацію. Тому в грі немає такого поняття як «комбо». Будь-який удар можна виконати будь-коли. І майже всі особливі удари зав’язані або на подвійне натискання кнопки, або на її утримання.
Імперія знає, за ким полює, і тому відправляє проти Кела майже винятково «антиджедайські» підрозділи: солдатів з енергетичними щитами, вогнеметами та навіть ракетницями. Одні з найнебезпечніших супротивників — K-2SO — дроїди, знайомі гравцям за фільмом «Бунтар Один». Творці гри обіцяють безліч різноманітних босів і міні-босів, які, за їхнім переконанням, точно не будуть перефарбованими копіями один одного.
Мапа гри — голограма, що з’являється з очей дроїда. Гра в цей момент не ставиться на паузу, тож використовувати її варто дуже обережно.
На мапі позначено вже відвідані місця, а також пункти інтересів. Робота з мапою перетворюється на один із ключових моментів геймплею — у Fallen Order немає системи, яка б підказувала гравцеві куди йому йти. У якийсь момент надається повна свобода пересування, тож можна досліджувати місцевість різними шляхами. Хіба що, для того, аби отримати можливість для проходження певних місць, треба буде навчитися виконувати певний силовий «трюк».
Respawn показали, що знають, як створити одну з найкращих кампаній сьогодення. Підхід до бойової системи несподіваний, але, здається, це правильний виклик, що потенційно може сприяти покращенню механіки світлового меча. У такий спосіб гравець стане більше схожим на джедая, ніж будь-коли раніше. Навіть якщо Кел ще офіційно не вступив до ордена.