Тип пристрою | кермо |
педалі | |
Сумісність з платформами | ПК |
Xbox | |
Підключення | дротове |
Загальна кількість кнопок | 25 |
Зворотній зв'язок | вібрація |
силовая | |
вібрація/силова | |
Поворот рульового колеса | 900 ° |
Тип пристрою | кермо |
педалі | |
Сумісність з платформами | ПК |
Xbox | |
Підключення | дротове |
Загальна кількість кнопок | 25 |
Маніпулятор D-pad | |
Зворотній зв'язок | вібрація |
силовая | |
вібрація/силова | |
Поворот рульового колеса | 900 ° |
Педалі | газ, гальмо, зчеплення |
Роз'єми/Інтерфейс | USB |
Комплектація | кермо напряму |
педалі | |
кабель |
Колір | чорний |
Матеріал виконання | пластик |
метал | |
Вага | 5700 г (2700 г - кермо і база; 3000 г - педальний блок) |
Розмір (ВхШхГ) | 280x280x300 мм (кермо і база; 210x300x370 - педальний блок) |
Ширина | 450 мм |
Висота | 310 мм |
Довжина | 360 мм |
Вага | 7.15 кг |
Об'єм | 0.0502 м3 |
Гарантія | 12 місяців |
На вбудованому екрані керма T248 відображаються більше 20 різних елементів інформації: ручне налаштування різноманітних параметрів (вибір типу ефекту зворотного опору, кут повороту керма тощо) або обрана користувачем телеметрична інформація (передаточне число, число обертів за хвилину, найкращий час проходження кола і т.д.).
У кермі T248 використовуються 3 типи ефекту зворотного опору (є передустановки), сумісних з усіма іграми і підтримують зміну в процесі гри безпосередньо на кермі:
FFB 1: ефект зворотного опору на 100% пропорційний зусилля, яке потрібно в грі.
FFB 2: розширений ефект зворотного опору для кращого контролю при заметах.
FFB 3: посилений ефект зворотного опору, завдяки чому користувачі можуть чітко відчувати всі ефекти на треку гоночному (бордюри, винос з траси і т. д.).
Забезпечуючи геймерам додаткову потужність, що до 70% перевищує характеристики гібридного гоночного керма Thrustmaster попередньої серії, моделі TMX, керма T248 немає рівних на гоночних треках завдяки його швидкості.
Відмінна керованість, що забезпечується цією гібридною системою, дозволяє уникнути неприродних відчуттів і проблем з тертям, які часто виникають у гоночних кермів без ремінного приводу.
З урахуванням 2 двопозиційних енкодерів (вгору та вниз), розташованих на кінцях центральних спиць керма, на кермі, T248 представлено майже вдвічі більше командних кнопок, ніж на попередніх гоночних кермах Thrustmaster (серії TMX).
Такий широкий спектр фізичних та віртуальних кнопок забезпечує користувачам великий вибір при призначенні елементів керування гонкою незалежно від типу гри.
Завдяки магнітній технології H.E.A.R.T підрульові перемикачі керма T248 забезпечують надшвидку зміну передач з чітким і точним відчуттям спрацьовування (час відгуку 30 мс), що дозволяє уникнути помилок при водінні.
Ця власна технологія, основою якої є безконтактна система магнітів без тертя, також забезпечує безпрецедентно тривалий термін служби керма - навіть при його використанні в найнапруженіших іграх.
Забезпечуючи по-справжньому виняткову точність, що вимірюється тисячними частками секунди, магнітний педальний блок T3PM також дозволяє використовувати чотири режими натискання педалі гальма.
Завдяки абсолютно плавному руху та відсутності втрати точності з часом, характерної для стандартних педальних блоків на основі потенціометрів, T3PM є величезним і разючим проривом у тому, що стосується універсальності та швидкості відгуку в іграх.