Тип упаковки | Box |
Підключення | PCI-E v3.0 |
Максимальна роздільна здатність відеокарти | 5120 x 2880 |
Охолодження | активне (кулер) |
Модель GPU | Radeon 550 |
Тип пам'яті | GDDR5 |
Обсяг пам'яті | 2 ГБ |
Частота роботи GPU | 1183 МГц |
Шина пам'яті | 64 біт |
Максимальна роздільна здатність | 5120x2880 |
Тип відеокарти | офісна/ігрова |
Тип упаковки | Box |
Підключення | PCI-E v3.0 |
Максимально підключених моніторів | 3 |
Максимальна роздільна здатність відеокарти | 5120 x 2880 |
Займаних слотів | 2 |
HDCP | (2.2) |
Охолодження | активне (кулер) |
Кількість вентиляторів | 1 шт |
Модель GPU | Radeon 550 |
Тип пам'яті | GDDR5 |
Обсяг пам'яті | 2 ГБ |
Частота роботи GPU | 1183 МГц |
Шина пам'яті | 64 біт |
Кількість ядер CUDA | 512 |
Максимальна роздільна здатність | 5120x2880 |
Портів HDMI | 1 шт (2.0b) |
Портів DVI-D | 1 шт |
Портів DisplayPort | 1 шт (1.4) |
Версія OpenGL | 4.5 |
Рекомендована потужність блоку живлення, Вт | 350 |
Довжина відеокарти | 192 мм |
Ширина | 310 мм |
Висота | 60 мм |
Довжина | 220 мм |
Вага | 0.64 кг |
Об'єм | 0.0041 м3 |
Гарантія | 36 місяців |
Подвійний кульковий підшипник, який використовується у вентиляторах цієї відеокарти, має вдвічі більший термін служби, ніж традиційні підшипники ковзання.
Пил – ворог номер один для вентиляторів. Очистити їх лопаті нескладно, однак розібрати корпус відеокарти, щоб до них дістатися, може виявитися непростим завданням. Ось чому ця модель оснащується пилонепроникними вентиляторами, що відповідають стандарту IP5X. Завдяки цьому ефективність охолодження пристрою не буде знижуватися з плином часу.
Технологія Auto−Extreme
Процес виготовлення цієї відеокарти повністю автоматизований. Технологія Auto-Extreme дозволяє здійснювати пайку всіх елементів за один етап, що зменшує термічне навантаження на компоненти й робить непотрібним застосування жорстких хімікатів для очищення. Результат – менший вплив виробництва на навколишнє середовище, економія електроенергії й більш надійний кінцевий продукт.
Компактність
Ця відеокарта є вельми компактною, що робить її сумісною з більшістю комп'ютерних корпусів.
144 годин випробування
У процесі виробництва ця відеокарта проходить випробування на безперервну роботу протягом 144 годин, стрес-тест під високим навантаженням із використанням бенчмарка 3DMark і перевірку сумісності з новітніми популярними іграми, як-от: Fortnite, League of Legends, Overwatch і PlayerUnknown's Battlegrounds.
AMD Radeon FreeSync™
Відеокарта підтримує технології адаптивної синхронізації AMD Radeon FreeSync™ Premium Pro, з якими сумісні багато моніторів ASUS. Активувавши таку технологію, можна підвищити якість зображення в динамічних ігрових сценах.
GPU Tweak II
До комплекту сучасних відеокарт ASUS входить ексклюзивна утиліта GPU Tweak II, яка надає користувачеві повний контроль над графічною підсистемою комп'ютера. З її допомогою можна змінювати частоти й напруги, налаштовувати роботу вентиляторів, відстежувати дані апаратного моніторингу тощо. Ця утиліта допоможе вам отримати максимум із вашої нової відеокарти!
XSplit
Утиліта XSplit призначена для трансляції процесу гри в режимі реального часу. Гравці мають можливість додавати анотації поверх відео та користуватися іншими функціями. Безкоштовна ліцензія на утиліту пропонується з деякими відеокартами ASUS.
wtfast
Швидкість мережевої гри залежить від маршруту, яким надсилаються пакети з її даними на сервер. Технологія Gamers Private Network від компанії wtfast служить для автоматичної оптимізації цього маршруту, що дозволяє значно знизити мережеві лаги й мінімізувати кількість втрачених пакетів. Придбайте відеокарту ASUS – і отримайте 14-денну передплату, щоб випробувати переваги цього сервісу.
AMD Radeon™ Software Adrenalin 2020 Edition
Драйвер Radeon Software Adrenalin 2020 Edition дозволяє розкрити весь потенціал відеокарти за рахунок можливості гнучкого налаштування параметрів графічної підсистеми комп'ютера й своєчасних оновлень з оптимізаціями під актуальні ігрові проекти.
Функція AMD Radeon™ Anti-Lag
Призначена для геймерів, які віддають перевагу змагальній грі, функція Radeon Anti-Lag мінімізує затримку між дією гравця (рухом миші або натисканням на клавішу) і відображенням результату цієї дії на екрані монітора.