Тип | насос дренажний |
Максимальна глибина занурення | 5 м |
Тип конструкції робочого колеса | вільнопротічне робоче колесо |
Споживана потужність | 550 Вт |
Номінальний струм IN | 3 А |
Тип увімкнення | безпосередній режим онлайн (DOL) |
Клас ізоляції | F |
Тип кабелю | H05RN-F |
Під’єднання до трубопроводу з напірної сторони | G 1½ |
Тип | насос дренажний |
Призначення | для брудної води /(з невеликою кількістю піску та гравію) |
Максимальна глибина занурення | 5 м |
Тип конструкції робочого колеса | вільнопротічне робоче колесо |
Робочий тиск | 3 бар |
Вільний сферичний прохід гідравліки | 5 мм |
Температура середовища T | 5 °C |
Макс. температура середовища, короткочасно до 3 хв T | 35 °C |
Тип двигуна | електричний |
Під’єднання до мережі | 1~230 V, 50 Hz |
Допуск напруги | ±10 % |
Номінальна потужність двигуна P2 | 0.37 кВт |
Споживана потужність | 550 Вт |
Номінальний струм IN | 3 А |
Тип увімкнення | безпосередній режим онлайн (DOL) |
Номінальне число обертів n | 2900 1/min |
Максимальна частота увімкнень t | 60 1/h |
Клас ізоляції | F |
Ступінь захисту від впливу води | IP68 |
Режим роботи (в зануреному стані) | S1 |
Режим роботи (в незануреному стані) | S3-25% |
Довжина кабеля | 10 м |
Тип кабелю | H05RN-F |
Поперечний переріз кабелю | 3G1 mm² |
Штекер | CEE7/7 (захисний контакт) |
Тип під’єднувального кабелю | не розбірний |
Функції | поплавковий вимикач |
Захист двигуна | біметалевий |
автоматичне скидання |
Матеріал корпусу | PP |
Робоче колесо | PA6-GF30 |
Вал | нержавіюча сталь |
Матеріал ущільнення зі сторони насоса | NBR |
Матеріал ущільнення | NBR |
Матеріал двигуна | сталь |
Під’єднання до трубопроводу з напірної сторони | G 1½ |
Ширина | 210 мм |
Висота | 400 мм |
Довжина | 240 мм |
Вага | 5.50 кг |
Об'єм | 0.0202 м3 |
Гарантія | 12 місяців |
Насос для відведення стічних вод з відкритим багатоканальним робочим колесом і вертикальним нарізним під’єднанням. Корпус насоса, всмоктувальний кошик та робоче колесо з композитного матеріалу. 1~ двигун (кожух охолодження) з вбудованим робочим конденсатором і автоматично керованим термічним контролем двигуна. Корпус двигуна з нержавіючої сталі. Маслозаповнена камера ущільнень з подвійним ущільненням: зі сторони двигуна встановлено радіальне ущільнення валу, зі сторони насоса — ковзне торцеве ущільнення. Під’єднувальний кабель із поплавковим вимикачем і змонтованим штекером (CEE 7/7).