| Тип | насос дренажний |
| Максимальна глибина занурення | 5 м |
| Тип конструкції робочого колеса | вільнопротічне робоче колесо |
| Споживана потужність | 1100 Вт |
| Номінальний струм IN | 5 А |
| Тип увімкнення | безпосередній режим онлайн (DOL) |
| Клас ізоляції | F |
| Тип кабелю | H07RN-F |
| Під’єднання до трубопроводу з напірної сторони | G 1½ |
| Тип | насос дренажний |
| Призначення | для брудної води /(з невеликою кількістю піску та гравію) |
| Максимальна глибина занурення | 5 м |
| Тип конструкції робочого колеса | вільнопротічне робоче колесо |
| Робочий тиск | 3 бар |
| Вільний сферичний прохід гідравліки | 20 мм |
| Температура середовища T | 5 °C |
| Тип двигуна | електричний /занурювальний двигун – з поверхневим охолодженням |
| Під’єднання до мережі | 1~230 V, 50 Hz |
| Допуск напруги | ±10 % |
| Номінальна потужність двигуна P2 | 0.75 кВт |
| Споживана потужність | 1100 Вт |
| Номінальний струм IN | 5 А |
| Тип увімкнення | безпосередній режим онлайн (DOL) |
| Номінальне число обертів n | 2900 1/min |
| Максимальна частота увімкнень t | 60 1/h |
| Клас ізоляції | F |
| Ступінь захисту від впливу води | IP68 |
| Режим роботи (в зануреному стані) | S1 |
| Режим роботи (в незануреному стані) | S3-25% |
| Довжина кабеля | 10 м |
| Тип кабелю | H07RN-F |
| Поперечний переріз кабелю | 3G1 mm² |
| Штекер | CEE7/7 (захисний контакт) |
| Тип під’єднувального кабелю | не розбірний |
| Функції | поплавковий вимикач |
| Захист двигуна | біметалевий |
| автоматичне скидання |
| Матеріал корпусу | PP |
| Робоче колесо | PA6-GF30 |
| Вал | нержавіюча сталь |
| Матеріал ущільнення зі сторони насоса | NBR |
| Матеріал ущільнення | NBR |
| Матеріал двигуна | сталь |
| Під’єднання до трубопроводу з напірної сторони | G 1½ |
| Ширина | 200 мм |
| Висота | 400 мм |
| Довжина | 240 мм |
| Вага | 6.90 кг |
| Об'єм | 0.0192 м3 |
| Гарантія | 12 місяців |
Насос для відведення стічних вод з відкритим багатоканальним робочим колесом і вертикальним нарізним під’єднанням. Корпус насоса, всмоктувальний кошик та робоче колесо з композитного матеріалу. 1~ двигун (кожух охолодження) з вбудованим робочим конденсатором і автоматично керованим термічним контролем двигуна. Корпус двигуна з нержавіючої сталі. Маслозаповнена камера ущільнень з подвійним ущільненням: зі сторони двигуна встановлено радіальне ущільнення валу, зі сторони насоса — ковзне торцеве ущільнення. Під’єднувальний кабель із поплавковим вимикачем і змонтованим штекером (CEE 7/7).