Cisco Connected Mobile Experiences

Головна Огляди Cisco Connected Mobile Experiences
24.01.2018

Завдяки рішенням Cisco CMX, Wi-Fi зі звичного засобу доступу до мережі здатен перетворитися на потужний інструмент аналітики, заохочення покупців та генерації додаткового прибутку.

Завдяки поширеності смартфонів та планшетів, а також загальній інформатизації суспільства, мережі Wi-Fi покрили величезні площі приміщень та вулиць, перейшовши від категорії бажаного до обов’язкового.

Наявність Wi-Fi стає генератором додаткового прибутку, а статистика доводить, що:

29%

покупців у Європі реагують на отримані таким чином спеціальні пропозиції

40%

відвідувачів матчу відгукнулися на пропозицію придбати хот-дог зі знижкою

53%

мобільних користувачів готові поділитися інформацією про своє місцезнаходження, щоб отримувати релевантні пропозиції щодо доступних акцій, знижок чи сервісів

Рішення Cisco Connected Mobile Experiences (CMX) дає змогу впровадити саме такі сервіси. Ця платформа використовує інфраструктуру Cisco Wi-Fi, спроектовану для визначення місцезнаходження клієнтських пристроїв із заданою точністю. СМХ сумісний з додатками сторонньої розробки, для зовнішніх систем Cisco CMX надає інтерфейс АРІ.

На жаль, неможливо описати унікальний бізнес-кейс, що наглядно демонстрував би співвідношення витрат на подібне рішення та додаткового прибутку, який воно генерує. У кожному випадку необхідно враховувати багато факторів: зони з покриттям чи без нього, зони з великою точністю позиціювання (торгові зали, зона ресторанів тощо) або без (невеликі магазини, заправки, службові приміщення). Таке зонування допоможе оптимізувати кількість обладнання і безпосередньо вплине на загальну ціну проекту. Також треба ­пам’ятати, що Cisco CMX — це лише інструмент. Наскільки вміло його використає маркетолог замовника, є непередбачуваним фактором.

Резюмуючи, можна сказати, що Wi-Fi трансформується, і на перший погляд звичний засіб доступу до мережі здатен перетворитися на потужний інструмент аналітики, заохочення покупців та генерації додаткового прибутку.

Виявлення

Бездротових клієнтів завдяки смартфонам у кармані з увімкненим Wi-Fi, їх позиціювання на території з урахуванням етажності, аналізу характеру їх переміщень майданчиком: де вони ходять, як швидко, де затримуються і проводять час, де збирається група користувачів. Усю цю аналітику можна отримувати з огляду на зони приміщення та проміжки часу. Такі дані дають можливість власнику майданчика адаптувати свої бізнес-процеси під поведінку клієнтів.

Залучення

Можливість доставити на підключений смартфон гостя потрібну інформацію і отримати відповідну реакцію. Ця інформація повинна прямо або побічно генерувати позитивний грошовий потік для власників майданчиків: підвищувати рівень задоволеності або лояльності гостя, інформувати про наявність додаткових послуг (навігація по майданчику, розклад кінотеатру, наявність дитячої кімнати, доставка товарів до будинка покупця, терміновий споживчий кредит, знижки на товари тощо). Побічно генерувати грошовий потік буде підвищена лояльність клієнтів, яким подобається користуватися навігацією по торговому центру, бронювати онлайн-квитки в кіно, отримувати інформацію про послуги майданчика. Прямий же грошовий потік — це безпосередній відгук на гарячі пропозиції і купони, тобто додаткові продажі. Істотну частку витрат складають спонтанні покупки, які не заплановано заздалегідь. Рішення Cisco CMX допоможе зробити найбільш релевантні пропозиції гостям торгової зони і тим самим збільшити кількість спонтанних покупок.

Підключення

Підключення гостей через сторінку з інформацією, адаптовану до місця розташування гостя. Мається на увазі, наприклад, що клієнт, який перебуває у ресторанній зоні, при підключенні до мережі Wi-Fi отримає пропозицію безкоштовно випити чашку кави, спробувати нову страву із сезонного меню або провести дитину до ігрової кімнати. У зоні жіночого одягу на смартфоні з’являться запрошення на розпродаж одягу модних брендів, інформація про знижки на аксесуари і предмети побуту. Ще одна опція — використання для входу в мережу акаунтів у соцмережах. У такому варіанті маркетолог закладу може отримати додаткову інформацію про гостя: стать, вік, місце проживання, а також використовувати соціальні мережі для реклами свого бізнесу в колі друзів гостя, якщо той зробить Check In. Такі дані стануть у нагоді, щоб відправляти відвідувачам ще більш кастомізовані пропозиції.

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів