Безпека хмари не є безпекою в хмарі, тому потрібен сервіс, який зможе гарантувати найповнішу безпеку користувачам, даним та застосункам.
«Хмарні сервіси заборонені політикою моєї компанії, отже, вони в нас не використовуються», — якщо ви керуєте ІТ-службою компанії, читайте цю мантру зранку натщесерце тричі, і жодні Shadow IT вам не загрожують. Або, іншими словами, компанії поділяються на такі, що використовують хмарні сервіси, та ті, які поки що не знають, що використовують хмарні сервіси.
Тут нам буде корисною статистика, згідно з якою 71% працівників використовують несанкціоновані застосунки. І якщо заборонити використання більшості застосунків можна технічними засобами, то заборонити легітимні хмарні сервіси, такі як Google Drive, Dropbox, OneDrive, Slack тощо, майже неможливо та ще й шкідливо для продуктивності компанії.
Інша крайність — офіційно використовувати хмарні сервіси в компанії, не контролюючи дані та корпоративні акаунти в них.
Формат нашої роботи змінився, разом з цим з’явилися нові ризики:
Отже, якщо ви довірили свої корпоративні дані хмарі, тепер ви розділяєте свою відповідальність із сервісом у пропорції, яка залежить від типу використання.
Хмарний сервіс, певно, має відмовостійкі дата-центри, підтримку 24/7 та підвищений рівень безпеки — його не так просто зламати або зробити недоступним, як традиційну інфраструктуру. Але безпека самого сервісу не означає автоматично безпеку користувачів та даних у сервісі — ця відповідальність завжди залишається на корпоративній ІТ-службі.
Щоб забезпечити захист акаунтів, даних, користувачів у хмарі, існує окремий клас рішень — Cloud Access Security Broker. Системи CASB незалежно від моделі впровадження — проксі або режим API — повинні забезпечувати такі задачі:
Рішення Cisco Cloudlock є повністю хмарним CASB-сервісом, який захищає користувачів, дані та застосунки, використовуючи API-підхід, тобто повністю інтегрується із хмарним сервісом. Переваги такого підходу очевидні:
Наразі Cloudlock підтримує інтеграцію з коробки з такими сервісами: Google G Suite, Office 365, Dropbox, Salesforce, Box, Slack, ServiceNow.
За додатковою інформацією та прорахунком звертайтеся до вашого менеджера або на адресу cisco@erc.ua