Згідно з дослідженнями, керівники, які схвалили віртуальну роботу і стратегії мобільного бізнесу, перевершили своїх колег за низкою показників, серед них: низькі витрати, більша виручка і прибуток, коефіцієнт закріплення кадрів і задоволені клієнти.
Умови роботи сучасного офісного співробітника кардинально змінилися. Частково це обумовлено новітніми досягненнями у сфері споживчих технологій. Працівники все частіше приносять на роботу смартфони, планшети та інші пристрої, якими вони активно користуються вдома. Їм подобається самостійно вибирати і налаштовувати свою техніку, використовувати її можливості та персоналізувати роботу. Цей процес отримав назву «орієнтація ІТ на споживача». Завдяки йому бізнес та ІТ-галузь сьогодні стрімко змінюються: згладжуються кордони між роботою і розвагами, офісом і домівкою, «кабінетним» і мобільним або «домашнім» робочими стилями. У наш час робоче місце — це будь-яке місце.
Використання мобільних технологій відкриває нові можливості щодо оптимізації витрат, поліпшення якості обслуговування клієнтів і збереження необхідного рівня конкурентоспроможності. Цікаво, що діджиталізація охоплює не тільки комерційні організації — активно зростає інтерес і серед компаній держсектора: електронні сервіси для громадян і бізнесу; єдині автоматизовані бази даних та інформаційні системи; проекти в галузі охорони здоров’я та дистанційної освіти.
ІТ-організації, використовуючи технології Citrix, здатні реалізувати обчислювальне середовище, орієнтоване на людей та їхні реальні потреби. Користувачі отримають необхідну мобільність і свободу, а ІТ-співробітники — належний рівень контролю і керованості.
Користувачі, застосовуючи технології Citrix, зможуть досягти гармонії між роботою та особистим життям, вільно вибираючи місце, час і графік виконання робочих завдань. Компанії, використовуючи технології Citrix, зможуть освоювати нові комерційні можливості, підтримувати на високому рівні якість обслуговування клієнтів і покращувати ефективність своєї роботи.
Об’єднані функціональні можливості, система захисту наступного покоління і контекстний аналіз — три важливі риси цифрових робочих місць.
Раніше користувачі не мали змогу узгоджено входити в програми і працювати з ними: їм доводилося входити в свої акаунти на різних сайтах, використовуючи різноманітні набори ідентифікаційної інформації і паролів. Як результат — зниження продуктивності роботи співробітників та ризик для інформаційної безпеки.
Citrix — це оновлене і захищене цифрове робоче середовище, яке уніфікує доступ і управління мобільними програмами, SaaS, web, Windows-додатками і даними, а також консолідує доступ, контроль і робочі процеси в одному рішенні. За допомогою системи єдиної реєстрації працівники отримують захищений доступ до однакових функціональних можливостей на будь-якому пристрої. На відміну від інших рішень захищене цифрове робоче середовище Citrix створено на основі контекстного підходу. Це єдине рішення, яке включає функції спільної роботи, управління правами доступу до даних і бізнес-процесів. Безпосередньо в захищеному цифровому робочому середовищі користувачі зможуть створювати, редагувати і спільно працювати з документами, використовуючи Office 365.
Крім того, Citrix прискорила презентацію інноваційних рішень в галузі хмарних технологій з випуском нових сервісів і функціональних можливостей для розширення моделі надання робочих середовищ Citrix Cloud. Ці сервіси включають спрощені системи XenApp Essentials і XenDesktop Essentials, робоче навантаження яких розміщується в Microsoft Azure, керуються з Citrix Cloud, але постачаються тільки через магазин програм MS Azure.
Рішення XenApp і XenDesktop зі звичною повною функціональністю, керовані і постачаються з Citrix Cloud, передбачають різні майданчики для розміщення навантаження: локальний дата-центр замовника; публічні хмари MS Azure, Amazon Web Services; хмари локальних партнерів, у тому числі і різні гібридні схеми. Зараз практично всі продукти компанії доступні з хмари Citrix Cloud і включають в себе рішення з управління мобільними пристроями і застосунками XenMobile, Secure Browser, а також NetScaler Gateway Service, що дозволяє замовникам швидко і легко створювати шлюз-в-хмарі.
Також у рамках Citrix Cloud ІТ-фахівці компаній-замовників зможуть використовувати низку додаткових сервісів. Серед таких Smart Check, що забезпечує перевірку стану рішень Citrix, та Smart Scale, призначений для динамічного масштабування інфраструктури XenApp / XenDesktop при розміщенні у хмарах. З-поміж інших цікавих можливостей варто виокремити надання з хмари в межах Citrix Lab функціоналу з автоматизації управління різними пристроями, які є складовими елементами інтернету речей (IoT).
Традиційні заходи гарантування безпеки стають малоефективними: вони працюють доти, доки всі співробітники приходять в офіс і під’єднуються до мережі локально. Але що робити, коли користувачі стають все мобільнішими і часто працюють на відстані? Citrix пропонує новий унікальний підхід, створений на підставі аналізу роботи сучасних людей. Цей підхід також включає розширені інструменти контролю для створення нового програмно обумовленого периметра цифрового робочого середовища.
До того ж нове рішення гарантування безпеки і аналізу поведінки Citrix Analytics розширює можливості Citrix NetScaler Management and Analytics System (MAS), пропонує нові функції виявлення підозрілої поведінки користувачів у межах продуктів Citrix (XenApp / XenDesktop, XenMobile, ShareFile, NetScaler) і проактивного усунення ризиків.
Використовуючи широкий набір алгоритмів машинного навчання, Citrix Analytics співвідносить і аналізує зібрані з різних джерел дані для виявлення та ізоляції ризикованих дій користувачів, які об’єднуються для створення агрегованого профілю ризиків. Після виявлення ризикованих дій Citrix Analytics активує безліч засобів для того, щоб нейтралізувати загрозу. Такі засоби контролю політик включають в себе багатофакторну аутентифікацію, запис сесій користувача, установку жорстких параметрів доступу до даних, блокування підозрілих програм і навіть карантин користувачів.
Citrix постійно удосконалює і пропонує нові рішення компаніям для організації робочого простору майбутнього, включно з розширеними можливостями для користувачів у рамках захищеного цифрового робочого середовища, нові інструменти для спільної роботи й інтелектуальні технології для гарантування безпеки.
За персональною демонстрацією звертайтеся на адресу: citrix@softprom.com