Smart Callback — новий продукт, завдяки якому кожен виклик клієнта відразу надійде саме тому, кому його адресовано.
Працюючи в компанії, де є IP-АТС, усі стикаються з такою проблемою: трапляється що, коли дзвониш клієнту з робочого телефону, він не бере слухавку, а коли передзвонює за номером, з якого надійшов виклик, потрапляє на секретаря. Така ситуація, на жаль, доволі стандартна, і головна проблема полягає в тому, що секретар не може з’єднати з потрібною людиною, адже не знає, хто саме телефонував клієнту.
Що ж робити в такій ситуації? Розглянемо варіанти:
Продукт називається Smart Callback, завдяки йому дзвінки абонента автоматично маршрутизуються на внутрішній номер співробітника, який йому дзвонив.
Smart Callback — це програмний продукт, який інтегрується з Cisco Call Manager. У разі дзвінка клієнтові з вашого робочого номера система Smart Callback запам’ятовує це і, якщо клієнт не відповів, при зворотному дзвінку, виклик надходить не на номер секретаря, а безпосередньо на внутрішній номер телефону співробітника. Отже, кожен дзвінок клієнта одразу надійде саме тому, кому він адресований.
Але і це ще не все! Додавши опцію Smart Label, можна використовувати телефонний довідник для ідентифікації абонента за номером. Тож, коли дзвінок надходить із зовнішнього джерела на внутрішній номер, менеджер побачить ім’я людини, яка йому дзвонить.
Звертаємо увагу всіх наших партнерів, що компанія ERC — ексклюзивний дистриб’ютор цього продукту в Україні! Якщо є замовники з телефонією Cisco або ті, хто тільки хоче її придбати, можна запропонувати їм якісне та доступне рішення. З ним клієнти не будуть мати справу із зазначеними проблемами.
До того ж під час роботи над проектами, в яких рішення телефонії Cisco конкурують з продуктами інших брендів, Smart Callback стане додатковою перевагою, що допоможе схилити замовника у бік рішення на продуктах Cisco. Цей продукт збільшить задоволеність клієнтів наявними рішеннями Cisco і допоможе просунути ці рішення новим клієнтам.