Рішення Eliocad2 для медичних закладів

Головна Огляди Рішення Eliocad2 для медичних закладів
25.06.2018

Legrand — один з провідних виробників високотехнологічних продуктів, включно з рішеннями безпечної наднизької напруги SELV, джерелами аварійного освітлення, технологіями VDI тощо. А також бренд тривалий час присутній на ринку комплексних рішень для закладів охорони здоров’я.

На сьогодні Legrand пропонує інноваційні рішення Eliocad2 в антибактеріальному виконанні для закладів охорони здоров’я, зосереджених на пацієнтах стаціонара. Завдяки цьому підходу гарантовано комфорт і безпеку для пацієнтів, ефективність лікування, догляд медичними працівниками за пацієнтами, високий ступінь експлуатаційної надійності обладнання, енергоефективність і гігієнічність.

Ефективність та контроль. Передача виклику на телефони

Виклик медсестри, виконаний з ручного пристрою виклику, відображається на індикаторі. Цей самий сигнал виклику відтворюється на настінному світловому індикаторі в коридорі. Отже, де б не знаходилися співробітники закладу, їм завжди буде відомо, хто саме здійснює виклик, а також звідки він надійшов: з кімнати або із санвузла. Додатково може бути встановлено пристрій «інтерком» для дистанційного підтвердження або для того, щоб виконати спільний виклик в усі кімнати, де знаходяться медсестри.

Одночасно ця інформація відтворюється на головному посту, а також може бути переадресована на DECT-телефони медсестер — це дозволяє підвищити ефективність роботи обслуговуючого медичного персоналу.

Система відповідає стандарту VDE834-1 і гарантує відстеження та реєстрацію всіх подій.

Системи BUS/SCS: легкість конфігурування

Усі адресні пристрої з’єднано шиною BUS/SCS і кабелем живлення.

Конфігурація може бути здійснена фізичним способом (за допомогою перемичок-джамперів) або віртуальним (за допомогою ПЗ).

1

Завдяки палатній сигналізації Eliocad пацієнт знаходиться в постійному контакті з обслуговуючим медичним персоналом. Як альтернатива, може бути використано двосторонній зв’язок «інтерком», завдяки чому можна робити первинну дистанційну голосову обробку виклику, підтвердження виклику тощо.

2

Виклик, присутність медсестри, підтвердження — палатний блок підвищує ефективність роботи медичних працівників.

3

Настінний світлодіодний індикатор у коридорі вказує на стан виклику, його пріоритет і присутність персоналу.

4

Медсестра отримує сигнали на блок прийому викликів, а потім обробляє їх відповідно до пріоритетів. Медсестра може також зв’язатися зі своїми колегами в палатах, використовуючи двосторонній зв’язок «інтерком».

5

Виклики направляються в реальному часі на бездротовий DECT-телефон медсестри. Додаткова індикація на дисплеї в коридорі вказує, звідки надійшли виклики, та їхній пріоритет (звичайний, екстрений або із санвузла).

6

Усі дані про роботу системи можуть бути доступні персоналу в режимі реального часу з подальшою архівацією.

 

З питань придбання продукції, а також замовлень звертайтеся до вашого провідного менеджера або на адресу: ups@erc.ua

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів