Як кажуть досвідчені симрейсери: ганяти на геймпаді – це не поважати розробників і творців гри. Потрібно придбати бодай кермо! А краще мати у розпорядженні комплект із бази, керма, педального блоку і коробки перемикання передач.
Три важливі характеристики під час вибору керма:
На думку визнаних експертів у гоночних симуляторах, народною маркою є Thrustmaster. А в його портфоліо якраз розширення. Асортимент поповнився трьома моделями ігрових маніпуляторів Т300 та шіфтером коробки перемикання передач.
Нарешті довгоочікувані осінні та зимові вечори, коли можна провести дозвілля за улюбленою грою. Для повного занурення знадобиться реалістичне кермо. T300 Ferrari GTE Wheel — те, що треба. Особливо для фанатів Ferrari. Це новий рівень керування автомобілем вдома.
Реалістичне кермо діаметром 28 см з металевими перемичками.
Безщітковий двигун промислового класу. Кут обертання регулюється в діапазоні від 270° до 1080°.
Супер м’який і плавний зворотний зв’язок. Кріпиться максимально цупко до столу або спеціального крісла, наприклад, Playseat Challenge.
Відчуйте всі можливості нової системи передавання навантаження на кермо та будьте готові втопити гашетку в підлогу на комфортному двопедальному блоці.
Спеціальна пропозиція для фанатів гри Gran Turismo Sport.
База зі знімним кермом — велика, потужна, її можна використовувати з іншими «баранками», якщо захочеться пограти в щось крім GT. Зворотній зв’язок м’який і плавний.
Знімне реалістичне кермо діаметром 28 см обладнано системою швидкої заміни Thrustmaster Quick Release.
Абсолютно реалістичне виконання — кермо на вигляд і на дотик не відрізнити від справжнього.
Нова двоременева система з безщітковим двигуном промислового класу — жодних шестерней.
Можливість налаштовувати кут обертання у діапазоні від 270° до 1080°. На кермі є навігація, спеціальні кнопки з налаштуваннями необхідних характеристик (пального, тяги, гальм). Загальна кількість кнопок: 14.
До комплекту входить педальний металевий блок GT EDITION для більшої реалістичності та покращеного керування.
Три педалі: газ, гальмо, зчеплення. Їх виготовлено з металу і можна міняти місцями. Ззаду розташовуються спеціальні прокладки, які гасять шум.
Із таким кермом відчуття як за «баранкою» справжнього гоночного автомобіля, а ліцензія PlayStation гарантує 100-відсоткову сумісність усіх функцій на PS4 Pro чи PS4.
Більшість топ-влогерів серед симрейсерів впевнені, що ця модель — найкраще народне кермо. За комфортом керування його можна порівняти хіба що зі справжнім спорткаром.
Із цією моделлю шанси на перемоги у змаганнях стрімко зростають. Конструкція керма аналогічна автомобільним стандартам.
Реалістичний дизайн «баранки» — авжеж, тому що це репліка керма 599XX EVO в масштабі 8:10 з офіційною ліцензією Ferrari має діаметр 30 см. Обивку керма пошито вручну та виготовлено з того самого матеріалу алькантара, що і керма в оригінальних автомобілях Ferrari.
Кут оберту регулюється від 270° до 1080°. Новий оптимізований механізм без зайвого тертя з двома ременями.
Високоточна база для гоночного керма. Знімне кермо обладнано системою Thrustmaster Quick Release. За бажанням можна змінити на баранку, наприклад, спеціально для GT.
Вбудована пам’ять та обновлювана прошивка. У ПЗ передбачено багато різноманітних ефектів.
Сумісність з Windows 10/8/7/Vista/XP та екосистемою Thrustmaster.
Повноцінний трипедальний блок з металевими педалями. Для калібрування педалі гальма до комплекту входить мод.
На думку авторитетних влогерів YouTube, цю коробку передач неможливо вбити. Наразі — це найкращий вибір на ринку.
Фінальній штрих для любителів повного занурення. Цей шіфтер має суперреалістичний вигляд. Майже неможливо знайти недоліки, навіть якщо прискіпливо шукати.
Звикання до механізму миттєве, зручність користування на найвищому рівні. Хід коробки передач великий. Передачі вмикаються жорстко. Досвідчені симрейсери стверджують, що це круто. Однак за бажанням викруткою можна підкрутити силу перемикання передач. Є доступ до власного ПЗ із сайту з опціями додаткових налаштувань на свій смак.
Повністю сумісний з будь-якими моделями і брендами керма кокпіт — педального блоку.
90% від виробу зроблено з металу, висота важеля 13 см, що забезпечує реалістичне відчуття під час перемикання передач. Завдяки унікальному кріпленню можна закріпити пристрій на будь-якій поверхні завтовшки від 1 мм до 55 мм. Тримається дуже надійно металевими затискачами.
Шіфтер можна використовувати у трьох режимах. Перший — Н (7+1) — класичне перемикання передач. Другий — секвенційне перемикання. Третій — використання як ручне гальмо. Усі ці функції доступні шляхом заміни верхньої пластини пристрою, що займе менше ніж 5 хв.
Зовсім «просунуті» гонщики можуть зробити додатковий тюнінг. Зняти набалдашник і купити на авторинку справжній, як в улюбленої моделі авто.