Однією з найсуперечливіших тем є питання стосовно того, чи є сенс займатися маркетингом у сучасній B2B-компанії.
Звичною є велика кількість реклами товарів повсякденного попиту чи побутової техніки, торговельних мереж, інтернет-магазинів, але чи є сенс розміщувати, наприклад, рекламу в метро для серверного чи мережевого обладнання? Авжеж, немає, тому що кількість представників цільової аудиторії, яка побачить цю рекламу, дуже маленька, тож результати не виправдовуватимуть інвестиції. Але, якщо зробити розміщення зовнішньої реклами біля бізнес-центру, де є цільові офіси, для яких, можливо, буде цікавим придбання нового серверного обладнання, то інвестиції ймовірно повернуться в багатократному розмірі.
Тобто звичні інструменти маркетингу заслуговують на імплементацію (адаптацію) у B2B-світі. І ERC доводить це вже не перший рік.
Робота з Facebook, контекстна реклама в Google, контекстно-медійна мережа Google
У випадку B2B – це супровідні матеріали на заходах та сувенірна продукція
Якщо досі не отримуєте наші новини, то напишіть на marketing@erc.ua і ми додамо адресу до розсилки
Інструмент маркетингу, завдяки якому ми спілкуємося з нашою аудиторією
Коли потрібно, щоб конкретна людина отримала конкретне повідомлення, то для цього можна обрати більш креативні засоби, ніж телефонний дзвінок та зустріч
Наприклад, Online Presale School – глобальний проект, який об’єднав три країни і тривав три місяці, коли понад 200 інженерів наших партнерів відчули себе знов студентами, бо щотижня вони проходили вебінар, після якого отримували домашнє завдання, виконували його, здобували бали, знаходили свої результати в турнірній таблиці
Якщо маємо на меті продемонструвати певне рішення для вузької цільової аудиторії, то такий формат маркетингової активності є доречним та ефективним
Захід, який дає змогу продемонструвати останні новинки й технології всіх виробників, які є в портфелі «Системної інтеграції» ERC