Щодня цілковита більшість людей користується Wi-Fi: вдома, на роботі, у кафе чи торговельних центрах, на вокзалах та в аеропортах. Це звично та зручно. Користувачам може здатися, що під час створення громадських бездротових мереж жодних складнощів виникати не повинно. Але чи так це насправді?
Кожен, хто хоча б раз стикався з організацією бездротової Wi-Fi-мережі для певного заходу будь-якого масштабу, знає яке це «задоволення».
Навесні цього року відбулася одна з наймасштабніших в Україні галузевих виставок — CEE2019. Зрозуміло, для заходу такого типу необхідно було організувати бездротову Wi-Fi-мережу.
Активну допомогу для задоволення потреби було надано представництвом компанії TP-Link в Україні. Спільними зусиллями інженерів було спроектовано та побудовано на обладнанні TP-Link високонавантажену Wi-Fi-мережу, яка повністю впоралася зі своїм завданням.
Однак, чи потрібно будувати Wi-Fi-мережу на подібних заходах? Адже більшість відвідувачів можуть користуватися 3G/4G, а найближчим часом і більш швидкісним стандартом зв’язку 5G?
Відповідь однозначна — потрібно!
Насамперед, необхідно звернути увагу на той факт, що виставки проводять у великих павільйонах. Ці споруди побудовано з використанням великої кількості залізобетонних конструкцій, які погано пропускають сигнали базових станцій операторів мобільного зв’язку. Можна бути впевненими, що у відвідувачів таких виставок точно виникне бажання поділитися побаченим у соціальних мережах. Крім того, більшість учасників виставки проводять розіграші подарунків за пости в Instagram, Facebook, а відвідувачі нерідко ведуть прямі трансляції в YouTube тощо. Для всього цього необхідний стабільний швидкісний інтернет. Безшовна Wi-Fi-мережа зі швидким роумінгом — саме те, що необхідно за цих умов.
Друга причина — це додаткові можливості для реклами. Завдяки використанню Wi-Fi-мережі організатори можуть взаємодіяти з відвідувачами, демонструючи їм рекламу, перенаправляти на різноманітні сайти з опитуваннями й іншою корисною інформацією.
І третя, але не остання щодо значущості причина — доступ до інтернету безпосередньо для організаторів і співробітників компаній — учасників виставки.
Для організації бездротової мережі було використано 20 точок доступу EAP245, контролер TP-Link Omada OC200 для збирання статистики та керування, а також комутатори TP-Link із підтриманням технології PoE.
Статистика продемонструвала, що в разі правильного проектування та налаштування мережі, навантаження клієнтів на точки доступу розподіляється доволі рівномірно та користувачі не відчувають дискомфорту під час роботи.
Інженери TP-Link будували й оптимізували дану бездротову мережу під мобільні пристрої, які працюють на частоті 5 ГГц, і «бездротові» клієнти це оцінили. І вже точно, переважна кількість підключених до виставкової мережі пристроїв — смартфони, більшість яких підтримують роботу на частоті 5 ГГц.
І головне: організація виставки загалом, і робота зі створення Wi-Fi-мережі зокрема, були зроблені для відвідувачів, які безсумнівно залишилися задоволеними.
Бажаєте побудувати бездротову мережу? TP-Link і ERC допоможуть у цьому.
*І це те, що можуть отримати замовники, за використання обладнання TP-Link лінійки Small and Medium Business.