Дитячі іграшки та товари на недитячій виставці CEE 2019 Spring

Головна Огляди Дитячі іграшки та товари на недитячій виставці CEE 2019 Spring
23.09.2019

У квітні цього року в Україні відбулася масштабна подія у сфері електроніки, електротехніки, електротранспорту та іграшок – СЕЕ 2019. За дві фази, а це загалом п’ять днів, на виставку завітали понад 60 тисяч відвідувачів. Традиційно, на СЕЕ було представлено новинки, прототипи, що от-от з’являться на полицях та веб-полицях магазинів, і топові продукти зі світу електроніки. Проте цьогорічна виставка відзначилася гучним нововведенням – окремою територією з дитячими товарами. І хоча раніше СЕЕ зовсім не асоціювалася з іграшками, та настав час це змінити.

Бренди і стенди

Іграшки й товари для дітей зайняли одну з найбільших зон за площею — було представлено майже 50 популярних брендів, які розмістилися на понад 25 стендах. Знайшли своє місце як бренди світового масштабу, так і дебютанти на ринку дитячої індустрії.

Зірками на весняній СЕЕ були персонажі мультсеріалу SpongeBob, культові Fortnite та Minecraft, популярні дзиґи Infinity Nado.

Найширший асортимент товарів для дітей презентували Same Toy та Janod. На полицях стенда Same Toy можна було знайти іграшки на будь-який смак та вік: розвивальні іграшки, цікаві забавки для хлопчиків та дівчаток, зброю та іграшкових роботів, аксесуари для догляду (ванночки для купання та горщики) та навіть дитячі транспортні засоби. Що ж до Janod, то бренд презентував дерев’яну продукцію в найрізно­манітніших варіаціях, починаючи з розвивальних іграшок та ігрових наборів і закінчуючи дерев’яними ретроскутерами.

Дерев’яні іграшки можна було побачити також на стендах Goki та Oribel, а от щодо м’яких друзів малечі, то стенди Nattou, Kaloo та sigikid не залишили байдужими навіть дорослих.

Широкий асортимент товарів для немовлят та батьків було презентовано на стенді бренда Nuvita. Також цікавими та корисними для батьків були стенди з автокріслами Avionaut, дитячими візочками Jedo і Miqilong, велосипедами-­трансформерами Galileo і дитячими сонцезахисними окулярами Koolsun.

Цікаві варіації конструкторів можна було побачити на стендах брендів fischertechnik і Magplayer. А тим, кого цікавить техніка більш складного рівня, як-от роботи, сподобалися б стенди брендів Makeblock та Wonder Workshop.

Товари для розвитку та творчості знаходилися на стендах брендів Paulinda, Scribble Down, Sequin Art та Smart Koala.

Справжнє свято очікувало ігроманів на стендах Fortnite, Minecraft та Roblox. Окрім захопливої гри, відвідувачам пропонували ознайомитися з повною колекцією фігурок персонажів та навіть зробити світлину з деякими з них. Так, наприклад, рожева піньята Fortnite була найпопулярнішою іграшкою для фотосесій на виставці.

Звісно, усю презентовану продукцію можна було придбати безпосередньо на заході, тож весняна виставка стала чудовою нагодою, аби стати власником ексклюзивної новинки чи чогось особливого.

Заходи та активності

Упродовж усього часу роботи виставки СЕЕ 2019 spring відвідувачам пропонували взяти участь у різноманітних турнірах, квестах, розіграшах та конкурсах, де учасники гарантовано отримували яскраві емоції та цікаві призи.

Так, у м’яких обіймах величезного іграшкового кота бренда sigikid опинився чи не кожен відвідувач виставки. Не залишився поза увагою і стенд з інструментами справжнього фокусника Fun Promotion, адже там пропонували не лише ознайомитися з цікавими забавками, але й опанувати «магічне» ремесло.

Найбільшою активністю відзначились Infinity Nado. На двох аренах постійно відбувалися локальні невеликі змагання, умови та правила яких регламентували безпосередньо гравці-­дзиґомани. На допомогу малечі завжди були готові прийти представники бренда, що знаходилися поруч і розсуджували бурхливі поєдинки. Окрім локальних боїв, також влаштовували конкурси зі збирання дзиґ. Та головним заходом Infinity Nado став довгоочікуваний турнір переможців. Запеклі бої проходили на головній сцені, де найвправніші гравці демонстрували навички та майстерність, за що були нагороджені коштовними подарунками. Видовищна боротьба сколихнула спокій не тільки юних гравців, але і їхніх батьків, тож всидіти на місці та стримувати емоції було майже неможливо.

Окрім турнірів, на головній сцені постійно відбувалися лекції, презентації та розіграші. Так, наприклад, представники Smart Koala розіграли набори з ручкою для раннього розвитку, книги та повчальні казки.

Прихильники гри Fortnite мали змогу відтворити культові танки улюблених персонажів, за що також отримали подарунки.

Ажіотаж спостерігався також і на стендах Fortnite, Minecraft та Roblox, де відвіду­вачам пропонували спробувати сили у віртуальних світах культових ігор та зробити фото з улюбленими персонажами. Грати можна було як одному, так і в компанії друзів чи інших відвідувачів, тож стенди цих брендів стали осередком не тільки веселого дозвілля, але й нових знайомств та обміну досвідом.

Під час другої фази виставки MOYO Kids подарувала дітлахам ще одне захопливе дійство — турнір із лазертагу зі зброєю Silverlit Lazer M. A.D. Для турніру було відведено спеціальну ігрову зону з барикадами та двома базами. Усіх охочих було забезпечено зброєю, додатковими аксесуарами для повноцінного бою та поділено на команди. Завдання учасників полягало в тому, аби відшукати базу суперника, здобути ворожий прапор та дістатися з ним своєї бази. Перемагала та команда, яка першою виконувала завдання з дотриманням усіх правил гри. Для участі в турнірі необхідно було попередньо зареєструватися на стенді з іграшковою лазерною зброєю Silverlit Lazer M. A.D. Видовищні змагання дали змогу учасникам проявити себе, оволодіти корисними навичками, зустріти нових друзів та отримати незабутні враження. Також, з-поміж переможців турніру було розіграно два «Делюкс набори» та інші цікаві подарунки. Проте турнір — це не єдиний захід за участю бренда. На стенді Lazer M. A.D. щоденно відбувалися квести, взяти участь в яких могли діти будь-якого віку. Аби пройти квест, необхідно було знайти 12 схованих у павільйоні мішеней, поцілити в них та отримати за кожну по фішці. 12 фішок гарантували участь у розіграші подарунків, з-поміж яких — набори лазерної зброї.

Відвідувачі мали змогу пограти та протестувати іграшки й товари будь-якого бренда безпосередньо на стенді, отримати професійну консультацію або інформацію.

Дозвілля для всієї родини

Цьогоріч звичне уявлення про виставку СЕЕ як про захід, який буде цікавим лише дорослим, було зруйновано. Натомість, СЕЕ стала місцем проведення корисного та веселого дозвілля для всієї родини. Під одним дахом двох павільйонів відвідувачі мали змогу дізнатися про новинки зі світу електроніки та електротехніки, випробувати останні моделі електротранспорту та насолодитися безтурботним світом дитячих веселощів та свята. Батьки мали чудову можливість дізнатися про останні розробки на ринку товарів для дітей та обрати щось для себе й малечі.

Із кожною виставкою СЕЕ розширює межі, аби вражати та підкорювати серця відві­дувачів та привертати більше уваги до новітніх розробок та найкращих рішень. Звісно, постійний розвиток та вдоско­налення не оминають і світ товарів для дітей, що було яскраво продемонстровано на квітневій виставці СЕЕ2019.

Тож до зустрічі на нових СЕЕ:

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів