Інформація є найціннішим ресурсом бізнесу. Ухвалення ефективних рішень можливе лише за наявності точної, своєчасної та повної інформації. Саме тому бізнес-аналітика важлива для організацій усіх рівнів керування.
Бізнес-аналітика почала розвиватися понад 40 років тому. У 80-х і 90-х роках програмне забезпечення, що використовували для дослідження даних, було під суворим централізованим контролем IT-департаменту компаній. Однак згодом з’явилися моделі керовані користувачами, проте вони мали проблеми щодо актуальності та достовірності інформації. Користувачі локально зберігали дані у файлах, якими постійно обмінювалися, використовуючи електронну пошту. За таких умов файл зазнавав багатьох змін і виправлень, тому визначити, яка з його версій є актуальною було доволі важко.
Централізований і децентралізований підходи мають певні переваги та недоліки. Компанія Oracle віднайшла спосіб узяти найкраще з обох підходів й об’єднати їх у «свободу в рамках». Така рамка забезпечує простоту використання зручних для споживачів інструментів у корпоративному середовищі, надаючи доступ до основних даних. Незалежно від того, формує користувач звіт про прибутки чи збитки за поточний квартал; визначає чинники, що найбільше впливають на прибутковість продукту; зв’язує точки між операційною діяльністю та прогнозованими даними – йому потрібно бути впевненим, що в бізнесі є інноваційна, динамічна, сучасна платформа аналітики.
Хмарну платформу Oracle Analytics Cloud було визнано лідером з-поміж корпоративних платформ бізнес-аналітики у звіті Forrester Wave: Enterprise BI (Vendor-Managed) за третій квартал 2019 року.
Розширена аналітика, що ґрунтується на машинному навчанні та штучному інтелекті, допомагає аналітикам і споживачам інформації збагачувати дані, робити висновки на підставі аналізу, працювати з даними, використовуючи обробку рідною мовою (28 різних мов) і створювати зведення інформації як частину потоку.
Мобільний інтернет дає змогу прогнозувати ситуацію та її наслідки, передбачаючи потреби споживачів, а інтеграція з чат-ботами виводить розмовну аналітику на масовий рівень.
Oracle Analytics Cloud повністю використовує хмару як стратегічну платформу для інновацій і трансформацій. На відміну від конкурентів, яким для роботи потрібен гібридний підхід, як у хмарі, так і локально, Oracle Analytics Cloud дає змогу визначати дані, а також створювати, виконувати, спільно використовувати та розповсюджувати всю аналітику в хмарі. Для тих, кому потрібно зберігати дані локально, Oracle Analytics Cloud створила можливість легко й ефективно отримувати доступ до цих джерел даних із хмари й об’єднувати їх із хмарними, щоби надати необхідні достовірні відомості.
Хоча бізнес-аналітики люблять свободу, вони також знають, що керовані дані є ключовими для надання важливих аналітичних оцінок при ухваленні рішень. Поширення сховищ даних в інших продуктах призводить до того, що Oracle називає ефектом «Лас-Вегас»: те, що відбувається в бункерах, залишається в бункерах.
У звіті Forrester Wave зазначено: «Як бонус для користувачів програмного забезпечення Oracle (SaaS), хмарну платформу Oracle Analytics Cloud постачають із попередньо вбудованим вмістом і конекторами для Oracle SaaS». Ролі та безпека дотримуються автоматично.
Для організацій, що не можуть перейти на використання хмари або просто ще не готові до цього, Oracle оголосила про запуск сервера Oracle Analytics Server, який заплановано на кінець 2019 року. Він дасть змогу клієнтам скористатися значними функціональними удосконаленнями візуалізації даних самостійно, а також розширену аналітику як частину їхньої локальної ліцензії/підписки Oracle BI.
Співпрацюючи з ERC, партнери мають повний комплекс послуг на кожному етапі використання та впровадження серії продуктів Oracle:
Якщо виникли запитання щодо продукції Oracle, звертайтеся на e-mail oracle@erc.ua