У процесі експлуатації корпоративної мережі Wi-Fi часто виникають запити від користувачів зі скаргами на продуктивність, низьку швидкість чи недоступність до корпоративних ресурсів. Звісно, причини можуть бути найрізноманітніші: від помилки користувача до пошкодженого обладнання. Також це може означати, що щось не так з LAN, DHCP, DNS, шлюзом, порталом авторизації, Active Directory, доступністю локальних та хмарних сервісів.
Якщо в невеликій корпоративній мережі адміністратор швидко розбереться, що спричинило проблему, та зможе вжити заходів із її усунення, то у великій розгалуженій мережі це може бути проблематичним. А це спричинить не лише вимушене збільшення штату адміністраторів, але й зниження ефективності роботи корпоративної мережі, що вже давно є робочим інструментом. Це співставно зі зниженням ефективності всієї компанії, що може призвести до зниження прибутковості.
Основна складність полягає в тому, що адміністратори не знають про проблему до того моменту, як користувачі не почнуть скаржитися. Відповідно, збільшується час реакції.
Мовляв, «критикуєш — пропонуй!» І компанія HPE Aruba розробила рішення — User Experience Insight, що дає змогу постійно проактивно тестувати продуктивність Wi-Fi мережі та застосунків із погляду кінцевого користувача. А це дасть змогу проводити профілактичний моніторинг та усувати негаразди у власному чи віддаленому офісі, не залишаючи робочого місця та одночасно покращуючи продуктивність кінцевих користувачів, оптимізуючи ефективність і вартість ІТ.
Датчик Aruba User Experience Insight встановлюють в робочу мережу Wi-Fi і надає усю необхідну інформацію через зручну панель керування. Він тестує мережу Wi-Fi, сервіси та застосунки 24/7, а інтелектуальні повідомлення на панелі пристроїв попереджають про проблеми до того, як користувачі почнуть скаржитися. Це допомагає усувати негаразди віддалено, що економить час та зусилля.
Панель пристроїв стилізовано під «смайли» з градацією кольорів, що дуже просто та наочно інформує про стан мережі Wi-Fi, де зелений колір — усе добре, а помаранчевий чи червоний повідомляють про проблему та локалізують її для того, аби вжити оперативних заходів із її усунення.
Під кожним «світлофором» індикатори показують стан кожної локації, SSID, служби та застосунки. Без непотрібних графіків та іншої надлишкової інформації можна зосередитися на забезпеченні працездатності «робочого середовища» користувачів.
Проста панель приладів — це лише верхівка айсберга інформації. Для кожного датчика можна побачити в режимі реального часу історичні дані про:
Як інструмент активного моніторингу, датчик Aruba User Experience Insight завжди в робочому стані, оскільки має кілька варіантів підключення.
Підключення через Wi-Fi за стандартом 802.11 n/ac dual-band (2.4 & 5GHz); датчик може моніторити одразу кілька мереж Wi-Fi в радіусі дії.
Локальне Gigabit Ethernet 10/100/1 000, що також дає змогу моніторити стан локальної мережі.
Резервне підключення 3G/LTE із повністю керованою SIM-карткою (у комплекті постачають глобальну передплачену SIM-картку, яку обслуговують усі оператори зв’язку).
Крім резервного зв’язку, датчик передбачає аварійне живлення з використанням масиву суперконденсаторів — він запускає фінальне тестування та коректно завершує роботу після втрати живлення. Водночас на панелі керування з’являється інформація про відключення живлення.
Якщо бажаєте детально дізнатися про рішення HPE Aruba User Experience insight та протестувати свою мережу, звертайтеся до вашого менеджера ERC або на aruba@erc.ua