Змінюємо інфраструктуру друку

Головна Огляди Змінюємо інфраструктуру друку
24.01.2020

Керівники «Сімпатік Груп» ухвалили рішення надати перевагу потужним та екологічним БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590. У компанії визначили, що саме обладнання Epson вирішить найважливіше завдання безперервного процесу відправлення листів – препринт малих накладів різних за форматом і виготовлених із різного паперу вкладень у конверти.

Побудова друкарської інфраструктури

Холдинг «Сімпатік Груп» — виробник косметики для догляду та лідер українського ринку дистанційної торгівлі. За 15 років роботи компа­нією реалізовано понад 12 млн товарів. У «С-Логістик» налагоджено два основні потоки підготовки відправлень клієн­там: пакування посилок та листів через «Укрпошту» й інші канали дистрибуції.

Повнокольорову поліграфічну продукцію для вкладень у листи та посилки «С-Логістик» замовляє у підрядників, а персоналізує власними зусиллями. Під час формування посилок на складі замовлення надходить із бази, формується перелік відправлення та передається до відділу пакування посилок. Оброблення завдань на друк відбувається паралельно з обробленням переліку замовлень на складі.

Зазвичай одночасно надходять замовлення, пов’язані з персоналізацією до 10 тис. відбитків, які безперервно друкуються малими партіями. Якщо в минулому ­відбувалася персоналізація листівок А4 (до 90 %), то тепер більш масовою є персоналізація інших форматів. Кожен перелік (масив клієнтів, яким присвоюється номер) на друк сортується за лініями, сферами і БФП.

Отже, «С-Логістик» друкує продукцію постійно та відправляє її кінцевим клієнтам двома потоками: у листах і посилках із вкладеннями. Окремий потік продукції виготовляють для кінцевих клієнтів без конкретної адреси (безадресні листи для розсилки рекламно-інформаційного матеріалу без вкладення в конверт).

Потреба змін інфраструктури друку

Керівник холдингу «Сімпатік Груп» Євген Шульга розповідає, що ключовими причинами відмови від роботи із зовнішніми замовниками є внутрішнє зростання компанії та постійне збільшення кількості власних замовлень. Суттєво активізовано роботу з клієнтами в онлайн-режимі. Також на програмному рівні об’єднано бази даних компаній-учасників холдингу, що сприяло значному зростанню клієнтської бази. Внаслідок цього збільшилася кількість листів та посилок, які формують­ся та відправляються клієн­там компанією «С-Логістик». Зазвичай кожне відправлення містить різнопланову рекламну поліграфію з персоналізацією (3-5 вкладень).

Але були й інші причини: наявне устаткування через технологічні особливості не відповідало потребам компанії, пов’язаним із частою зміною накладів. Виникали й певні складнощі з персоналізацією офсетних накладів на принтерах із технологією лазерного друку.

Було очевидно, що два аналогічні лазерні БФП не задовольняють потреби «Сімпатік Груп»: друкувати продукцію різного формату, різної щільності, на різному папері тощо. Компанія намагалася зрозуміти, чому в разі переходу з одного тиражу на інший виникають труднощі, купувала додаткові лотки, фінішер.

«Наше лазерне устаткування призначене для виготовлення великих накладів — 10-50 тис., які друкуються з високою швидкістю та якістю. А ми маємо попит на формування посилок по 500, 1 000 штук, і під кожну з цих партій потрібно персоналізувати поліграфічну продукцію. Під час постійного переходу з носія на носій, з одного типу паперу на інший виникають проблеми», — зазначає Євген Шульга у висновку.

Проблему вирішено?

Фахівці «С-Логістик» були задоволені БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590. Він виявився не таким вибагливим в обслуговуванні, як лазерний. За підсумками тестування Epson WorkForce Enterprise WFC20590 дійшли висновку: БФП без втрати швидкості переходить із носія на носій, з формату на формат.

Ба більше, завдяки функції компенсації засмічених сопел Nozzle Verification Technology (NVT) Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 забезпечує безперервний друк навіть досить великих накладів: можна не зупиняти машину для обслуговування обладнання. Крім того, реалізовано автоматичну перевірку стану сопел, що не забирає додатковий час роботи оператора.

«С-Логістик» використовує в роботі широкий спектр матеріалів. Це зумовлено складом листів та супровідної документації посилок, які надсилають клієнтам. Пакет вкладень останнім часом став складнішим: це можуть бути флаєри на цупкому папері, картонні картки зі знижкою, інформаційні листівки та бюлетені «Сімпатік Груп» на газетному папері. Багатофункціональний пристрій Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 — «всеїдний» і без проблем працює з будь-якими матеріалами.

За швидкістю реакції на запити «Сімпатік Груп», ціновою пропозицією, а також за технологічними характеристиками саме цей БФП став оптимальним рішенням для компанії.

Крім того, виявилося, що компанія, яка раніше постачала «Сімпатік Груп» принтери для друку стікерів — партнер Epson, що може взяти на себе будь-які зобов’язання, зокрема пов’язані з кредитуванням та лізингом, та надає сервісні послуги.

Отже, у травні 2019 року в компанії «С-Логістик» встановлено другий БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590. Ці пристрої інстальовано в «Сімпатік Груп» за умов контракту повного сервісного обслуговування.

Очікувана уніфікація відбулася

У «Сімпатік Груп» вирішили: БФП із продуктивністю до 144 стор./хв. використовуватимуть для друку великих тиражів продукції, які вкладаються до кожної посилки. Обсяг друку на цьому пристрої складатиме приблизно 1 млн сторінок на місяць. А на струменевих БФП Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 друкуватимуть орієнтовно по 400-600 тис. сторінок на місяць. Від решти парку монохромних пристроїв у компанії вирішили відмовитися.

Уже перший встановлений у «Сімпатік Груп» БФП WF-C20590 замінив два лазерні принтери з продуктивністю 90 стор./хв.

«Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 вразив нас можливістю послідовного безперервного друку персоналізованої інформації в офсетний наклад, — розповідає Олена Романенко. — Для цього пристрою надмірна вологість відбитків офсетного друку не є проблемою. А от лазерні принтери доводиться додатково переналаштовувати, бо нерідко трапляються заминання, тобто підвищувався відсоток браку».

У «Сімпатік Груп» дуже багато різнопланової поліграфії, тож може бути доречним оперативно персоналізувати 3-5 різнопланових вкладень для одного відправлення. Керівництво «Сімпатік Груп» розуміє, що використання кольору для персоналізації може збільшити конверсію, тому компанія обов’язково тестуватиме кольорові персоналізовані звернення на Epson WorkForce Enterprise WF-C20590.

Додаткові переваги

«Сімпатік Груп» позиціонує себе як компанія Wellness. Тому екологічність Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 — ще один важливий аргумент на користь придбання пристрою. Матеріал під час друку не нагрівається (бо друкувальна голівка не рухається, немає грубки, сушка відбитків здійснюється вентиляторами), а це зменшує вуглецевий слід та суттєво заощаджує електроенергію. Як порівняти з лазерними БФП, в Epson WorkForce Enterprise WFC20590 немає низки витратних матеріалів (грубки, колотронів, фотобарабана, стрічки переносу, зарядних роликів), тому їх не треба утилізувати.

Олена Романенко зазначає, що Epson WorkForce Enterprise WF-C20590, за продуктивності 100 відб./хв., витрачає в 10 разів менше електроенергії, ніж лазерний принтер з аналогічною продуктивністю, бо не має вузла припікання тонера (грубки), а друк відбувається пігментними чорнилами. Тому робота обладнання не супроводжується шкідливими випарами.

Крім того, навіть під час друку на пористих недорогих матеріалах, зокрема вторинної переробки, чорнила не проникають глибоко до структури паперу, закріплюючись на поверхні: зображення не розтікається та є досить яскравим.

Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 друкує на широкому спектрі носіїв щільністю 60-300 г/м2. У «С-Логістик» препринт проводиться зазвичай на офсетному папері щільністю 80-100 г/м2, але під час тестування друк відбувався й на «газетці» 45-50 г/м2. Це є можливим, бо у БФП Epson немає нагрівальних елементів. Крім того, пристрій оснащено додатковою парою поліуретанових та голчастих роликів, які добре подають тонкий і пухкий папір, без жодних застрягань.

Олена Романенко не виключає, що в майбутньому на Epson WorkForce Enterprise WF-C20590 відбуватиметься й персоналізація конвертів.

«Рішення Epson на 100 % відповідає нашим завданням. Наявний парк обладнання використовується ефективно. Наша продуктивна система друку може персоналізувати великі наклади документів із кількох лотків. Друкар ­контролюватиме процес друку, але одночасно друкуватиме невеликі партії продукції на Epson WorkForce Enterprise WFC20590», — підсумовує Олена Романенко.

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів