The Last of Us. Part II. Виживання заради помсти

Головна Огляди The Last of Us. Part II. Виживання заради помсти
16.04.2020

Naughty Dog у другому розділі історії намагаються показати постапо­каліпсис не як «зруйнований світ із сумними людьми», а реальне життя з болем, страхами, дружбою і складними почуттями. Боротьба йде на два фронти — як проти заражених, так і проти людей: «щелкунів», мутованих заражених, а також «серафітів» — членів небезпечного релігійного культу.

Із моменту катастрофи пройшло ще п’ять років. Ті, хто вцілів, — більше не жертви, що здатні існувати лише в резерваціях під наглядом військових. Вони навчилися жити поруч із загрозою, деякі об’єдналися й утворили захищені поселення. Поселення були й у першій частині гри, але там вони більше схожі на військові табори.

Еллі змінилася

Головна героїня — Еллі — помітно подорослішала: їй 19 років. Вона відносно спокійно живе в невеликому містечку Джексон Сіті, зблизилася з дівчиною Діною, ходить на повноцінні чергування і вилазки.

The Last of Us 2, як і перша частина, починається з мирного епізоду, де показано побут поселенців, стосунки дівчат і подію, яка стане каталізатором подальшої історії. На думку розробників, другу частину можна охарактеризувати двома словами — ненависть і помста.

Як порівняти з першою частиною гри, у головної героїні з’явилися нові навички: Еллі тепер вміє «повноцінно» стрибати, вилазити на високі перешкоди й долати невеликі кручі, а ще повзати та ховатися навіть у низькій траві. Також Еллі може ухилятися від атак під час ближнього бою, проте це не гарантує порятунку: напрямок удару необхідно передбачити, що не завжди є можливим.

Еволюція ворогів

Разом із мирним населенням розвиваються й вороги. «Щелкунів» тепер набагато складніше застати зненацька, щоби завдати смертельного удару, і бігають вони швидше. Супротивники стали більш кмітливими, наприклад: якщо вони відчули, що Еллі близько, то почнуть ретельні обшуки під машинами, у низькій траві тощо.

У ворогів є проміжна стадія між виявленням Еллі й необізнаністю — вони підозріватимуть, що щось відбувається не так, і робитимуть припущення, куди їм варто сходити, аби перевірити підозри. Вони також використовуватимуть бійцівських собак, які зможуть відстежувати головну героїню за запахом. Псів не обов’язково вбивати — можна оглушити і відпустити. Також у грі зустрінуться як уже відомі мутанти — «зомбі», так і нові види. Новий вид заражених плюється кислотою й, помираючи, вибухає, що завдає Еллі величезних пошкоджень.

Древо «прокачування» здібностей та система крафтингу

В Еллі з’явилося повноцінне «древо прокачування», яке можна заповнювати, збираючи біологічно активні добавки. Наприклад, можна збільшити швидкість повзання або кількість здоров’я.

Система крафтингу не зник­ла, а розширилася. Зброю можна покращувати за допомогою підручних засобів. Так, Еллі зможе використовувати порожні пластикові пляшки як глушник для пістолета — вистачить на три беззвучних постріли, але цей показник можна прокачати. Розробники позбулися механіки заточок (вона після декількох використань ламалася): в Еллі є складаний ніж, що не псується й не зношується з плином часу.

Небачена реалістичність

Naughty Dog наголошують, що завдяки звуку й анімації вбивства в грі надзвичайно реалістичні, тому спричиняють дискомфорт. Як і в першій частині, вбивати вкрай неприємно, а відкритих конфліктів нама­гаєшся уникати за будь-яку ціну. Тихо усувати ворогів складно — навіть невдалий постріл із лука може спровокувати хаос. Тому один із головних секретів виживання — перебувати в постійному русі.

Автори роблять усе, щоби гравець відчував усю гаму суперечливих почуттів до ворогів, адже вони поводять себе як живі люди. До того ж співчуття викликають собаки, які мають неймовірно близькі стосунки з власниками: вони відчувають їх на відстані та страшенно бентежаться, якщо коїться щось недобре.

Реліз відбудеться 29 травня 2020 року тільки на Playstation 4.

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів