Розумне брендування. Можливості використання трекерів Chipolo для бізнесу

Головна Огляди Розумне брендування. Можливості використання трекерів Chipolo для бізнесу
20.05.2020

Розумні трекери Chipolo — корисне рішення для розвитку бізнесу завдяки можливості часткового або повного брендування, а також інтеграції системи в продукт клієнта.

Використовувати Chipolo можна всередині компанії для зручності відстеження речей загального користування або важливих персональних речей. Наприклад, трекер Chipolo можна причепити до електронних перепусток співробітників, аби не губити їх.

Найчастіше Chipolo використовують як подарунки для бізнес-партнерів або клієнтів. У такому форматі з Chipolo співпрацюють лідери різноманітних індустрій, як-от: Mercedes-Benz, Porsche, Microsoft, Google, HP, Samsung, Nikon, Tommy Hilfiger, Deloittе, DHL та ін.

Що таке Chipolo?

Chipolo – це Bluetooth-трекери для відстеження та швидкого пошуку власних речей, що допоможуть зберегти час та нерви. Це – компактний, стильний та яскравий аксесуар, який можна причепити майже до будь-якої речі. Трекер з’єднується з мобільним пристроєм власника через застосунок. У застосунку користувач зможе налаштувати систему, а завдяки спільноті власників Chipolo знаходити втрачені речі. Chipolo доступний у двох варіантах: кругла фішка та надтонка картка в корпоративному стилі.

Індивідуальне брендування

Chipolo пропонує низку можливостей брендування різного рівня, аби краще задовольняти потреби компаній різного розміру та напрямів діяльності. Так, брендування продукції доступне для замовлень від 100 штук, а для вибагливих клієнтів є такі додаткові опції:

  • нанесення логотипа або графіки будь-якого типу;
  • колір фішки можна змінити;
  • є можливість додавання логотипа;
  • зміна рингтону фішки на бажаний (зверніть увагу, що в такому разі застосовуються закони щодо авторського права);
  • два рівні кастомізації пакування: зміна принту на рукав пакування або повна зміна дизайну всієї коробки.

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів