Девіз французької компанії ZANZOON: «Ми робимо ігри з пристрастю та за високими стандартами». Саме тому вони вирізняються якістю, безпекою, функціональністю, а також унікальним сучасним дизайном.
Під час гри дитина краще засвоює нові знання. Щоб допомогти їй розвиватися, батьки мають стимулювати допитливість, бажання навчатися та задовольняти нескінченну жагу до нових відкриттів. Саме для цього призначені інноваційні, пізнавальні та розвивальні ігри, створені компанією ZANZOON. Граючи з ними, діти здобувають знання у веселий і цікавий спосіб.
ZANZOON розробляє та виготовляє інтерактивні ігри для дітей і всієї родини. Продукцію компанії розповсюджують у понад 35 країнах світу. Мета ZANZOON – стимулювати свідомість і знання дітей за допомогою гри.
Це може здатися дивним, але Magic Jinn вміє читати думки, вгадувати слова з теми «Тварини», які йому загадають, а також розпізнавати голос. Інтерактивний Джин оснащений кращим програмним забезпеченням із найпотужнішою пошуковою та розпізнавальною платформою, розробленою та запатентованою французькою компанією ZANZOON.
Щоб грати з магічним Джином, дитині не обов’язково вміти читати. Суперобізнане звірятко пояснить правила гри. Magic Jinn справжній розумник – він знає сотні тварин, навіть тих, що вже зникли з нашої планети або ніколи не існували! У нього дуже приємний голос і рухомі руки. Коли він ставить запитання, у нього загоряються очі. Між завданнями тваринка робить невелику паузу, немов концентруючись та налаштовуючи телепатичний зв’язок із дитиною. А відповідаючи, Джинн може шуткувати.
В іграшки немає кнопок. Спілкування з Magic Jinn відбувається тільки через діалог. Джинн повністю українськомовний і має професійне озвучування. Гра з ним неодмінно сподобається як дітям, так і дорослим. Якщо вже награлися з Magic Jinn та хочете перепочити, потрібно доторкнутися до його носа знову, і тоді він вимкнеться. Якщо залишити іграшку без дії, вона самостійно вимкнеться за 60 секунд.
Із магічним Джином можна веселитися досхочу, кидаючи йому виклик і перевіряючи його знання. Якщо гравець розумніший за нього та знає тварин, про які не знає і не чув Magic Jinn, тоді на нього чекає перемога. Граючи з Джинном, дитина діє за певним алгоритмом, вдосконалює світогляд та артикуляцію.
Натисніть на ніс Magic Jinn. почавши говорити, він попросить подумати про якусь тваринку.
Magic Jinn поставить кілька запитань, в такий спосіб відгадуючи тварину, яку загадали. Можна відповідати так: