Платформа | PlayStation 4 |
Носій | Blu-ray |
Жанр | Shooter |
Видавець | Activision Blizzard |
Доступні мови у грі | Російська мова |
Світовий реліз | 25 жовтня 2019 р |
Платформа | PlayStation 4 |
Носій | Blu-ray |
Жанр | Shooter |
Розробник | Infinity Ward |
Видавець | Activision Blizzard |
Доступні мови у грі | Російська мова |
Вікові обмеження | від 18 років |
Світовий реліз | 25 жовтня 2019 р |
Ширина | 10 мм |
Висота | 130 мм |
Довжина | 170 мм |
Вага | 0.08 кг |
Об'єм | 0.0002 м3 |
• Бездоганно реалізовані режими класичної мережевої гри.
• Різноманітні спільні спецоперації, розраховані на будь-які рівні майстерності.
Нова частина серії Call of Duty: Modern Warfare – один із найкращих FPS-шутерів за останні п'ять років! Гра вийшла 25 жовтня на PS4, Xbox One і ПК. Це перша Call of Duty, в якій присутній cross-play між усіма платформами й режим на 100 гравців.
Нова частина й переосмислення серії Call of Duty: Modern Warfare видається як один із найкращих FPS-шутерів не тільки 2019 року, а й останніх п’яти. Розробники продемонстрували неабияку сміливість, адже нелегко повністю змінити систему і структуру гри, що використовувались останні 10 років. Оцінити нову гру варто обов’язково! Жодних доповнень не буде. Весь контент, що випускається після релізу гри – абсолютно безкоштовний для всіх.
Отож, у кампанії два основні персонажі — британський сержант Кайл Геррік і агент ЦРУ, відомий як Алекс. Періодично керувати доведеться й іншими героями, наприклад, дівчиною Фарою, про дитинство якої йшлося в одній з уже представлених місій.
Розробники хочуть створити зв’язок між гравцем і персонажами, змусити людину співчувати. Вони вважають, що цим майбутня Modern Warfare відрізнятиметься від минулих частин франшизи.
Ідея «сірої моралі» та відсутності чіткого розподілу на «поганих» і «добрих» простежується впродовж усієї кампанії. Це впливатиме й на проходження деяких місій, які не можна завершити, просто «зачищаючи» рівні.
Мета розробників — змусити гравця постійно ухвалювати несподівані рішення, до речі, про подібні ситуації їм розповіли військові консультанти. Бійці спецназу зазвичай говорять не про «цивільних» і «супротивників», а про «невідомі» та «явні загрози».
Водоночас вбивство кількох мирних жителів під час проходження місії призведе до «кінця гри». В Infinity Ward відзначають, що це свого роду аналог воєнного трибуналу в реальному житті.
У Modern Warfare є певна варіативність, наприклад, вирубати світло перед штурмом кімнати, в якій повно супротивників, або дати їм себе помітити. Але розробники намагалися звести елемент випадковості до мінімуму.
За словами співробітників Infinity Ward, вигадана ними історія могла розвернутися як в Афганістані у вісімдесяті роки XX століття, так і в колоніальній Індії. У них на меті було не пропагувати власні погляди, а показати кілька точок зору, не кажучи гравцям, яка з них «правильна». Вони не вважають свою гру політичною, адже не показують реальні ситуації й не намагаються відкрито підтримувати чи засуджувати певні дії тієї чи іншої держави.
У грі немає королівської битви — натомість розробники розширили кількість класичних режимів. Крім стандартних битв 6 × 6, з’явились: дуелі 2 × 2, битви 10 × 10 (Ground War), 20 × 20 і так далі — аж до 100 гравців на одній мапі одночасно.
Один із нових режимів — це «Реалізм» (не плутати з класичним «хардкор»). У ньому не передбачено жодних прицілів, хіт-маркерів та інших індикаторів того, що когось убито, а на саме вбивство потрібно не більше кількох куль у тіло. Попадання в голову — смертельні.
Розробники також зазначили, що в таких матчах важливу роль відіграє інтерактивність. Так, на нічних мапах має сенс стріляти в джерела світла. Гра в цьому режимі звучить інакше, а «поведінку» зброї змінено для більшого реалізму. Гравці можуть надягати пристрої нічного бачення, проте в такому разі вони не можуть використовувати приціли — лише нахиляти зброю й цілитися лазерною указкою (світло якої можуть бачити всі, хто носить ПНБ, навіть вороги).
Втім, одна зміна в бік реалізму стосується всіх режимів: тепер у всіх куль є своя балістика, тобто летять вони з урахуванням фізики, замість «хіт-сканів» (із миттєвим досягненням мети). Це вводили й раніше в деяких частинах, однак тепер зміна стосується всієї зброї взагалі.
На кожній мапі з’явилися двері, які можна відчиняти та зачиняти. Їх можна навіть вибивати під час бігу — швидкість переміщення не зміниться, проте всередині будівлі це буде добре чутно. Крім того, двері відчиняються вибухами гранат.
Було прибрано постійну міні-мапу. Замість неї з’явився компас нагорі, що вказує, у якому напрямку знаходиться противник, який нашумів пострілами. Але активувати міні-мапу все ще можна, та для цього потрібен безпілотник. Тепер вони у двох варіантах: для всіх (класичний — противників бачать усі члени команди) або особистий (для одного гравця). Втім, арт-директор студії зазначив, що «однопартійці» зможуть бачити силуети один одного через стіни.
Систему Pick 10, за якої гравець збирає клас із десяти елементів спорядження, замінили системою, що подібна до класичних частин серії. Для кожного класу можна вибрати два види зброї, три перки, летальну й тактичну гранату.
До стандартних мультиплеєрних битв повернулися «кіллстріки» — нагороди за успішні серії вбивств. З-поміж них: броня з мініганом, допомога з повітря з фосфорними зарядами й навіть танк.
Відмінність цієї системи від «скорстріків» полягає в тому, що серії очок зараховуються винятково через прямі вбивства — нагороду не дадуть за допомогу у вбивстві, захоплення цілі тощо.
Мультиплеєр уперше підтримуватиме cross-play між ПК і консолями. Він працює незалежно від пристрою введення: гравець із мишкою не може приєднатися до друзів на консолі, поки не під’єднає геймпад. Також є можливість підключити клавіатуру до консолі, аби була змога приєднатися до друзів, які грають на ПК.
У гру повернувся класичний режим Special Ops (Spec Ops) з минулих частин Modern Warfare — вперше за вісім років.
Ще одне нововведення Infinity Ward — нова система кастомізації — Gunsmithing (з англ. «збройна»). Гравець може налаштувати зброю «так, як йому заманеться — під будь-який мультиплеєрний режим». Є можливість поставити до п’яти апгрейдів (раніше було 3-4 — залежно від гри), причому для кожного виду зброї — від 30 до 60 різних насадок.
У кожної з них є свої плюси й мінуси, зокрема, якщо раніше руків’я для гвинтівок просто збільшували швидкість переміщення в режимі прицілювання, то зараз вони, на додачу, ще і зменшують швидкість самого прицілювання.
Також замість апгрейдів можна поставити перки — вони не мають недоліків і дають бонус до характеристик.