А починалося усе з кампанії на Kickstarter, яка отримала підтримку понад 5 тис. користувачів платформи, що стали мікроінвесторами проекту. Шістьох друзів, що запровадили кампанію, крім, власне, дружби, об’єднувала одна повсякденна проблема – як відшукати загублені речі. Знайомо?
Майже кожна людина стикалася з подібним, адже швидкий темп життя, багатозадачність і постійні стреси призводять до того, що речі часто залишають у громадському транспорті, місцях дозвілля, таксі, закладах харчування тощо. Поспішаючи, можна забути гаманець, валізу, телефон, документи, гаджет, сумку – будь-що.
Сучасні технології стоять на варті та допомагають вирішити проблеми забудьків. Пошукові мітки Chipolo, що з’явилися 2013 року і стали поштовхом для розвитку усієї пошукової сфери з використанням трекерів, – можливо, одне з найефективніших рішень. Назва Chipolo – це Chip (у перекладі з англ. «чіп») + Сolour (у перекладі з англ. «колір»). Chipolo спритний зсередини, барвистий ззовні та, як стверджують його власники, допоможе легко знайти речі.
Chipolo – це поєднання Bluetooth-трекеру з інфраструктурою соціальної мережі та функціоналом охоронної системи. Базова модель Chipolo Classic є одночасно невеличкою фішкою і стильним аксесуаром.
Налаштування цього маленького гаджета досить легке. Спочатку слід прикріпити пристрій до потрібної речі. Далі необхідно встановити спеціальний додаток на смартфон. Реєструючись, потрібно вказати річ, до якої прикріплено трекер. Зв’язок мітки здійснюється за допомогою Bluetooth Low Energy – бездротового радіозв’язку з мінімальним використанням енергії. Живлення відбувається за допомогою батарейки CR2025, якої вистачає приблизно на дев’ять місяців роботи, після чого її потрібно самостійно замінити.
Модель Classic працює у двох напрямках. Якщо, наприклад, предмет із міткою опиняється поза межами дії сигналу, можна натиснути на кнопку в додатку і мітка «зазвучить» із гучністю у 92 дБ. Однак слід пам’ятати, що ця функція діє в радіусі Bluetooth-модуля. Працює це й у зворотному напрямку – якщо загубився телефон, можна натиснути на кнопку на мітці і смартфон подасть звуковий сигнал, навіть якщо буде у беззвучному режимі.
Від більшості Bluetooth-трекерів Chipolo відрізняє унікальна екосистема з численними додатковими функціями. Основою екосистеми є додаток Chipolo, через який і відбувається прив’язка пристрою Chipolo до телефону або планшету. До одного пристрою можна прив’язати скільки завгодно девайсів Chipolo та налаштувати кожний з них для зручнішого використання. Можна змінювати ім’я фішки, прив’язку до речі та навіть мелодію дзвінка.
Зазвичай Bluetooth-трекери мають обмежений потенціал використання, адже радіус сигналу достатньо маленький. Якщо річ із трекером перебуває поза межами дії сигналу, знайти її вже неможливо. Відстежити на будь-якій відстані можуть GPS-трекери, але вони, як правило, значно об’ємніші та дорожчі за невеличкі та зручні Bluetooth-трекери.
Проте Chipolo вдалося знайти компроміс завдяки функції Community search – пошуку речей за допомогою спільноти користувачів. Кожен може безкоштовно й анонімно використати систему Chipolo як ресурс пошуку втрачених речей. Тож, якщо цінну річ не вдається виявити через додаток, її можна «оголосити у розшук», позначивши міткою «втрачена», і спільнота допоможе у пошуку. Слід зазначити, що спільнота Chipolo є найбільшою в Європі і єдиною подібною в Україні, що розширюється з кожним днем.
Однак це лише одна з цікавих функцій Chipolo.
Chipolo може стати ефективним інструментом для розвитку бізнесу. Компанія пропонує послугу часткового або повного брендування продукції (на вибір), а також інтеграцію системи у продукт.
Для зручності відстеження предметів загального користування або важливих персональних речей продукцію Chipolo можна використовувати всередині компанії. Наприклад, трекер Chipolo можна причепити до електронних перепусток співробітників, аби вони не губилися посеред великого офісу. А брендування трекерів додатково стимулюватиме якісну візуальну демонстрацію компанії та її символіки.
Крім того, часто Chipolo використовують як подарунок для бізнес-партнерів або клієнтів. У подібному форматі співпрацюють лідери різноманітних індустрій, серед яких: Mercedes-Benz, Porsche, Microsoft, Google, HP, Samsung, Nikon, Tommy Hilfiger, Deloittе, DHL тощо.
Трекери Chipolo, окрім своєї основної функції, використовують низку власних розробок для того, щоб бути ще кориснішими для користувача. Завдяки Out of range на смартфон автоматично надходять сповіщення про розірвання зв’язку, коли фішка опиняється поза межами дії сигналу (60 м без перешкод). Для того, щоб сповіщення зайвий раз не турбували і не заважали (наприклад, в офісі, під час зустрічей чи нарад), можна створити та налаштувати власні локації, в межах яких користувач не отримуватиме сповіщень. Програма автоматично нагадає, що треба прихопити забуті ключі чи сумку, якщо відійти від заданих локацій.
Ще однією цікавою фішкою Chipolo є функція Make a selfie, яка перетворює трекер на пульт під час створення знімків зі смартфону. Для цього треба просто увімкнути цю функцію, розташувати смартфон у потрібному місці, зайняти бажану позицію і натиснути на фішку двічі – фото буде готове.
Дуже корисною є також можливість ділитися з іншими користувачами. Використовуючи функцію Sharing, можна надати доступ до відстеження фішки Chipolo близьким, рідним або колегам. І більше не доведеться сваритися з родичами щодо того, хто останній брав машину і де від неї ключі, а бос завжди знатиме, чи взяв підлеглий із собою у відрядження корпоративний ноутбук, і буде впевненим, що випадково його не буде залишено в номері готелю.
Такі технології покращують життя і залишають більше часу на речі, які дійсно важливі.
Аби повністю задовольнити потреби компаній різного розміру та напрямків діяльності, Chipolo пропонує низку можливостей брендування різного рівня. Так, брендування продукції доступне вже для об’ємів від 100 шт., а для вибагливих клієнтів існують додаткові опції.
Також Chipolo надає послугу з інтеграції власного чіпа в готову продукцію бренда, наприклад, у сумки або гаманці. Це наділить товар компанії властивістю бути знайденим. Chipolo вже співпрацює з такими брендами, як Knomo, Perry Ellis та Cuirally. «Телефонувати» на продукт для його пошуку та застосовувати опцію пошуку за допомогою спільноти – можливості, які надає інтеграція у систему Chipolo. Але важливою додатковою перевагою інтеграції є можливість аналізу використання продукту. Chipolo надає доступ до персонального кабінету зі статистикою активації пошукової системи, активністю користування самим товаром і рівнем утримування клієнтів.
Продукти Chipolo незмінної європейської якості не дадуть забути найважливіше та збережуть купу часу і нервів.
СПЕЦИФІКАЦІЇ: