ERC має бізнес-інтерес у сегменті альтернативної енергетики вже достатньо довго. Із 2014 року компанія послідовно розширює присутність на ринку, докладаючи зусиль для якісного представлення товарів і послуг у цьому сегменті ринку.
ERC домовилася про співпрацю зі Schneider Electric та розпочала дистрибуцію гібридних та мережевих інверторів сімейства Conext. Розпочалися продажі продуктів виробництва Panasonic – сонячних панелей та AGM акумуляторних батарей.
Команда ERC вивчала технічну частину альтернативної енергетики.
Ці зміни також позитивно вплинули й на ERC.
Об’єднуємо два роки, вони пройшли під егідою навчання. Шукали найкращі продукти, що відповідають потребам кінцевих споживачів та наших партнерів. Упродовж двох років сформували потужний портфель брендів та продуктів. Вивчаючи ринок, вийшли на початок 2018 року з портфелем брендів, що відіграють важливу роль на ринку альтернативної енергетики.
У 2016 році частиною портфелю дистрибуції ERC стала словенська компанія ETI. У сегменті захисту змінного та постійного струму ETI впевнено конкурує з усіма іншими.
Середній результат зростання у 2018 році перевищує 250%, що краще, ніж зростання ринку України загалом. Впевнене зростання зазначаємо у напрямі автономної генерації – продуктів FSP. Базова функція ДБЖ і можливість заміщення мережевої енергії за дуже прийнятні гроші, знайшли споживача і прийняті ринком. З 2017 року – альтернативна енергетика не є сезонним бізнесом. Тобто встановлення та запуск сонячних електростанцій не є роботою на весну або літо. Потреби ринку стали майже безперервними. Постачання на ринок домашніх систем (до 30 кВт) є постійним. Українці жваво й з великим бажанням інвестують у власну енергетичну незалежність. Портфель ERC доповнено продуктами німецької компанії Solar-Log. Гарних результатів досягнуто у сегменті преміум-продуктів – сонячних панелей Panasonic, LG Electronics. Співробітникам ERC, що дотичні до цих продуктів, приємно, що вони здатні виконувати завдання й задовольнити вподобання вибагливих партнерів та їхніх клієнтів.
Команда ERC не зупиняється на місці, продовжуючи формування портфеля техніки для альтернативного видобутку енергії. Є плани розширити портфель ще кількома європейськими вендорами інверторів та вивести на ринок утилітарні рішення в ESS – LiFePO4 батареї одного з постійних вендорів.
Value сегментмасові продажіAmerisolar |
Доступний і доволі якісний бренд із Китаю. Amerisolar приділяє увагу стандартизації та тестуванню продукції на відповідність стандартам розвинених ринків Європи, Північної та Південної Америки, південно-східної Азії та Японії. Проекти, що реалізовані вендором на розвинених ринках запевнюють у прийнятному рівні якості за відверто конкурентної ціни. |
Mainstream сегментJA Solar |
Вендор до середини 2018 року був присутній у першій трійці Bloomberg «TIER One». У зв’язку зі зміною форми власності й поданням статистичних даних у червні 2018 року вже не спостерігаємо JA Solar у цьому списку. JA Solar – наразі приватна компанія. Але це жодним чином не робить продукцію JA Solar менш популярною у світі й Україні. Обсяг постачання – тисячі МВт панелей на рік. Українська статистика говорить, що у 2016 році частка JA Solar на проектному ринку не менш ніж 40%. Добуток ERC за 2016-2017 рік понад 12 МВт проектних постачань. |
Premium сегмент |
Невеликий за кількістю, але важливий фінансово сегмент продуктів. ERC майже ексклюзивно постачає продукти всесвітньо відомих брендів – Panasonic, LG Electronics. В Україні є споживачі, що потребують найдосконаліших технічних та експлуатаційних рішень. І це вирішують саме ці бренди. |
На початок 2018 року маємо такі продукти:
Автономні інвертори FSP | Масовий технологічний продукт. Доступний вхід до лав користувачів сонячної енергії |
Гібридні інвертори Schneider Electric | Високоякісні низькочастотні інвертори з дуже гарними споживчими характеристиками |
Мережеві інвертори HUAWEI | З 2015 року визнано найкращим і наймасовішим інвертором світу. Поєднання технологій й функціоналу, що вирішує потреби користувачів щонайкраще |
ERC впевнена, що може запропонувати ринку гарні технічно та конкурентні фінансово рішення