Психологи кажуть, що забудькуватість – це розрив між увагою та пам’яттю. До неї можуть призвести втома, стрес, депресія, адже темп життя зараз швидкий. Chipolo, що наразі є лідером індустрії Bluetooth-трекерів-шукачів, з’явилися саме для допомоги забудькуватим. Цього року Chipolo презентувала одразу два нові продукти на виставках CES у Лас-Вегасі та СЕЕ у Києві.
Нова лінійка Chipolo стала відповіддю на найпопулярніше питання споживачів стосовно обмеженого радіуса активного підключення трекерів, що робило пошук втраченої речі (ключів, сумки, валізи, іграшки, парасольки тощо) трохи проблематичним. Екосистема компанії пропонує два варіанти вирішення: перегляд останнього місцезнаходження й пошук за допомогою спільноти. Утім, жоден зі способів не дає стовідсоткової гарантії знайти річ. Саме тому було створено наступне покоління пристроїв Chipolo. Модель GO — трекер на основі технології LTE у поєднанні з GPS, Wi-Fi і Bluetooth. Пристрій має необмежений радіус дії та працює до 6 місяців на одному заряді акумулятора.
Подібно до інших пристроїв компанії, Chipolo GO підтримуватиме голосове керування через Google assistant, Amazon Alexa та Siri.
Особливості Chipolo GO
Окрім революційного GO, Chipolo істотно покращили й поточну лінійку пристроїв. Так, було презентовано наступне покоління Bluetooth-трекерів під назвою Chipolo DOT. Вони замінять продукцію Chipolo PLUS. Водостійка новинка зі знімним акумулятором і вбудованим світлодіодним індикатором слугуватиме втричі довше й буде вдвічі гучніше. Доступний у дизайні «кулі».
DOT пропонуватиме можливості корпоративного брендування так само, як і поточна лінійка пристроїв Chipolo.
Особливості Chipolo DOT
Chipolo Classic
Chipolo пропонує часткове та повне брендування продукції (на вибір), а також інтеграцію системи в продукт. Для зручності відстеження предметів загального користування або важливих персональних речей продукцію Chipolo можна використовувати всередині компанії. Наприклад, трекер Chipolo можна причепити до електронних перепусток співробітників, аби вони не губилися в межах великого офісу. А брендування трекерів додатково стимулюватиме якісну візуальну демонстрацію компанії та її символіки. Нерідко Chipolo використовують як подарунок для бізнес-партнерів або клієнтів. У подібному форматі з Chipolo співпрацюють лідери різноманітних індустрій, наприклад: Mercedes-Benz, Porsche, Microsoft, Google, HP, Samsung, Nikon, Tommy Hilfiger, Deloittе, DHL тощо.