MindManager – рішення, що максимально зосереджене на якісній візуалізації проєктів та завдань, адже до 80 % всієї інформації людина отримує саме через візуальні образи, що спрощують оцінювання даних та ухвалення рішень.
Сама собою наявність даних не дає позитивного ефекту. Потрібен правильний аналіз і використання. Тому важливо так візуалізувати інформацію, аби легше було її структурувати та систематизувати. Це дасть змогу вирішити більшість проблем бізнесу, команди чи проєкту ще до їхньої появи.
Створення інтерактивних карт, графіків і діаграм, формування концепції, планування та проєктування — це можливість демонструвати результати роботи в адекватному форматі, чому ефективно сприяє MindManager.
Оптимальний метод візуальної структуризації ідей та інформації — інтелект-карти, створені за допомогою MindManager. Використання MindManager дає змогу візуалізувати ідеї, щоби бачити структуру, взаємозв’язки та ризики.
Користувач отримує широкий спектр функцій на кожному етапі проєкту, наприклад, під час визначення цілей і зв’язків, перевірки вимог, керування даними та аналізування результатів досліджень, складання точних графіків та планів структур проєктів, а також під час передавання даних про статус реалізації.
MindManager — це інтелектуальне доповнення до вже відомих і популярних продуктів, зокрема Word, PowerPoint, Excel, Project, Apple Keynote та Pages, що дає змогу вирішувати нестандартні завдання та створювати нетривіальні презентації та візуалізації. Рішення-аналоги не мають такої креативної складової.
MindManager можна назвати віртуальною дошкою, на якій користувачі відображають найкращі ідеї та діляться ними з іншими.
MindManager зорієнтований на образ мислення людини, тож дає змогу фіксувати думки в довільній формі, пов’язувати, структурувати та поглиблювати ідеї та концепції, а потім ефектно їх візуалізувати. Відображення всіх даних та взаємозв’язків на одному екрані демонструє загальний стан справ і деталі, робить ситуацію максимально зрозумілою й покращує комунікацію всередині команди.
MindManager — це структурування та планування на різних рівнях, допомога в ухваленні рішень з використанням розширених функцій: «мозкового штурму», діаграм аналізу, інструментів бюджетування та прогнозування, різноманітних інструментів керування проєктом.
Рішення буде ефективним як у невеликих компаніях та проєктних командах, так і на великих підприємствах, що мають тисячі співробітників.
MindManager Enterprise — це реальна можливість перейти від непродуктивних нарад і нескінченних повідомлень електронною поштою до ефективної командної роботи. Продукт має необхідні функції для обміну даними та для спільної роботи, що «полегшує життя» майже будь-якій компанії та її структурним підрозділам. Версія Enterprise буде однаково корисною для менеджерів, маркетологів, спеціалістів із продажів, керівників напрямів або всього бізнесу.
Використання одного інструмента для всіх проєктних завдань.
Максимальний набір інструментів для виконання завдань у стислі терміни, а також розширений функціонал: планування проєктів, перегляд шаблонів та ресурсів.
Можливість сортування інформації за проєктами, відділами та темами дає змогу швидко знаходити необхідні дані, розподіляти обов’язки та встановлювати терміни виконання.
Через сервіс Zapier продукт інтегрований із популярними інтернет-застосунками, зокрема з Asana, Trello, Salesforce.com, Google Docs, Evernote, OneNote тощо (загалом понад 700 застосунків).
MindManager Enterprise представлений у версіях для Windows та Mac. Корпоративна версія швидко встановлюється та легко адаптується до вимог замовника.
Корпорація Corel вдосконалює MindManager через вивчення реальних відгуків, зокрема з боку керівників проєктів. Отже, були внесені такі зміни:
За детальною інформацією щодо MindManager для Windows та Mac звертатися до офіційного дистриб’ютора Softprom, надіславши запит на електронну пошту corel@softprom.com або заповнивши форму зворотного зв’язку на сайті Softprom.