Digital Signage. Більше інформації, більше інтерактиву, більше можливостей

Головна Огляди Digital Signage. Більше інформації, більше інтерактиву, більше можливостей
26.05.2020

Digital Signage (DS) розвивається разом із комп’ютерними, відео- та аудіотехнологіями. І цей розвиток має не тільки вертикальний напрямок (модернізується лише «залізо»), а й горизонтальний – розширюється функціональність системи.

DS-системи – це не просто кілька моніторів, які під’єднано до одного відеоджерела. Це зручні та ефективні системи, що дають змогу не тільки точно поширювати різноманітну інформацію, а й допомагають користувачам знайти нові рішення для збільшення продажів або залучення аудиторії. Експерти ERC вважають, що за кілька років Digital Signage поглине навіть доповнену та змішану реальність.

ERC – офіційний та сертифікований дистриб’ютор DS-рішень LG, Samsung та Acer. Завітавши до ERC, можна побачити DS-систему та поставити актуальні запитання.

Кілька цифр, що відображають потенціал DS

З актуальних опитувань покупців або відвідувачів відомо: 70 % із них вва­жають, що використання цифрового контенту привертає їхню увагу до крамниці чи місця в ній.

  • 42 % віддають перевагу тим торговим точкам, де є інтерактивні або інформаційно-рекламні дисплеї.
  • 60 % визнають, що ухвалюють рішення щодо купівлі товару безпосередньо біля нього або біля місця, де його розташовано. Тобто використання в цих місцях різноманітних інтерактивних або інформаційних дисплеїв із відповідним контентом може підштовхнути до придбання.
  • 31,8 % зазначають, що їм приємніше купувати через інтерактивні термінали продажу, що надають можливість не тільки розрахуватися за товар, а й ознайомитися з іншими товарами в каталозі або навіть приміряти річ за допомогою технології доповненої реальності.

Щодо комфорту, то 35 % респондентів кажуть, що розташовані в зоні кас чи біля них інтерактивні термінали або рекламно-інформаційні дисплеї допомагають їм не нудьгувати в черзі, в такий спосіб виникає відчуття зменшення часу, який вони провели в черзі.

Сучасні можливості DS

DS — це не тільки інформаційна, але й аналітична система. У кожного користувача з’явилася можливість самостійно розробляти оригінальний та цікавий контент на основі графічних патернів. Легше додавати або змінювати будь-яку інформацію, що виводиться на інформаційні або інтерактивні панелі в режимі реального часу.

Використання IP-технологій робить маршрутизацію потокового відео або загальної інформації дуже гнучкими та максимально розширеними.

Додалася функція автономної роботи, коли кожна панель може працювати без зв’язку з центральним сервером, а передавання контенту на панелі можна планувати як незалежну подію.

Взагалі, IP підштовхнуло до розвитку DS, насамперед, у напрямі двостороннього обміну інформацією. Інформаційні панелі відтепер не тільки приймають інформацію, а й відправляють. Можна переглянути статистику показів за день або рік будь-якого ролику або фрагмента. Завдяки використанню інтерактивних дисплеїв можна підраховувати кількість кліків або час, упродовж якого клієнт/покупець користувався інформаційною панеллю. Розвиток IP дає змогу інтегрувати різні системи в комплекси. Так, під’єднавши систему відео­спостереження до аналітичного модуля DS, замовник може отримати аналітичну картину розподілення клієнтів/покупців територією, тож можна візуалізувати «гарячі» або «холодні» місця в торговельному залі: де клієнти бувають частіше та проводять більше часу, а куди майже не заходять та не цікавляться товарами чи інформацією, що там розташовані.

Ще одна цікава функція — можливість аналізувати залишки товару в зоні спостереження та формувати замовлення товару автоматично.

Корисною для маркетологів стане інформація про довжину черг та час, що людина витрачає в них.

Привертаємо особисту увагу

Та й це не все, чим зараз може здивувати розширений функціонал DS. Розробники пропонують можливість розпізнавання за обличчям людини її віку, статі та емоціЇ від побаченого чи почутого. Ще система може відстежувати напрямок, у якому дивиться людина, та визначати час, упродовж якого вона роздивляється ту чи іншу ділянку. Ця інформація корисна для власників бізнесу й маркетологів. А ще можна одразу прив’язати ініціацію конкретного контенту до конкретної групи людей.

Якщо використовувати інсталяції з панорамними медіаповерхнями (наприклад, монолітний екран уздовж периметра крамниці чи ділянки), DS надає змогу реалізувати функціонал відстежувального контенту. Наприклад, людина рухається вздовж екрана, а за нею курсує і її «особиста» реклама. Видається це дуже зворушливим та привертає увагу, саме до чого й прагнули.

Раніше система готельного телебачення та DS були різними продуктами та системами. Але уніфікація на рівні IP-технологій стерла чітку грань. Майже всі розробники систем та пристроїв для готельного телебачення додають функціонал, що дає змогу реалізувати функції DS у ньому. Вже стає нормою, коли телевізор у готелі особисто вітає гостя та презентує різноманітні сервіси та інформацію, що підібрані для нього.

DS-рішення LG

LG презентувала кілька цікавих рішень, а саме серію Stretch-екранів 86” та 88” зі співвідношенням сторін 32:9 і 58:9 відповідно та можливістю їх розташування в будь-якому положенні. Вони мають безліч можливостей для використання. Наприклад, їх можна об’єднувати в збірки та інсталяції, створюючи довжелезні інформаційні панелі, що вражають розмірами. А майже непомітна товщина стиків (не більше ніж 12 мм) полегшує цей процес. Використання IPS-матриць та яскравість понад 700 кандел дають змогу використовувати їх за дуже яскравого світла.

LG на базі цих екранів пропонує вже готові рішення Digital Pillar: вертикально розташовані екрани, що утво­рюють мультимедійну колону, яка може навіть обертатися, підвищуючи зацікавленість.

Задля привернення уваги в зонах продажу LG створила унікальний двосторонній дисплей на базі OLED-технології, який завтовшки трохи більший за дві вітринні скляні поверхні. Використання скла як захисту й основи та майже непомітні комунікації створюють відчуття, нібито зображення висить у повітрі, як голограма. А висока яскравість технології дає змогу використовувати цей екран сумісно з дуже потужним освітленням, створюючи насичені кольори. Два екрани в одному корпусі зберігають простір, що важливо для комерційних приміщень. Щодо естетичної сторони питання — усі основні комунікації приховано.

Мабуть, немає людини, яка б не звернула уваги на прозорі дисплеї LG. Можливості цього рішення не обмежені оригінальним способом відображати відео: можна реалізувати інтерактивні рішення з використанням технологій доповненої реальності або використати переваги сенсорних екранів.

Та це не все! Є ще одне OLED-рішення. Перший у світі комерційний гнучкий екран, форму якого можна змінювати. DS-рішення ще ніколи не були такими гнучкими: можна створювати круглі, напівкруглі або навіть хвилясті екрани будь-якого розміру. Для зручності LG може доставляти замовникам екран вже заданої форми, щоби знизити ризик пошкодження панелі. Але за бажанням можна формувати екран і самостійно. Тож, замовник може реалізувати найяскравіші рішення за допомогою цих екранів.

DS-рішення Samsung

Щодо напряму розвитку, то Samsung вибрала інтерактивність та концентрацію на якості відображення. Рішення Samsung Flip першої генерації дістало дуже схвальні відгуки, тож ­компанія пішла далі та запропонувала Samsung Flip 2. Висока якість зображення вкупі з ­Multi-touch-технологією утворюють функціональні інтерактивні вітрини або термінали самообслуговування. Завдяки високій яскравості робота з терміналом комфортна навіть за прямого сонячного світла. Вони будуть доречні й у дитячих кутках, де грає малеча. Наявність реалістичного режиму малювання фарбами не залишить байдужим нікого, навіть дорослих.

Що стосується інтерпретації здвоєних екранів, то тут у Samsung теж своє бачення: серія OMN-D — це два екрани в одному корпусі. Але, якщо в LG вони однакові з обох боків, то в Samsung вони трохи різні. Це рішення використовують для встановлення у вітринах, коли потрібно передати яскраві емоції і зовні, і зсередини. Завтовшки моноблок не перевищує звичайний LED-телевізор та має ергономічний дизайн. На самому моніторі вказано, яким боком до вулиці його необхідно встановлювати, бо саме цей екран може працювати з яскравістю понад 3 000 кандел, що дає змогу бачити зображення навіть під сонцем. А інший бік призначено для роботи в напрямку приміщення, адже він не має надпотужності. Щодо економічності та комфорту, панель, спрямовану в бік вулиці, оснащено датчиками освітлення, які залежно від рівня світла зовні, керують яскравістю цього екрана. Отже, вночі екран автоматично зменшує яскравість до комфортного рівня та не засліплюватиме перехожих. Це допомагає знизити витрати на споживану електроенергію.

Ще одним напрямом є створення великих відеостін на базі тонкошовних панелей. Зазвичай, користувачі відео­стін, підключених не за допомогою сервера, а звичайним ланцюжком, задовольняються зображенням із якістю, яка дає змогу створювати фактичну роздільну здатність першої в ланцюжку панелі. Тобто, незалежно від фактичної роздільної здатності відеостіни, джерело генеруватиме відео­сигнал, наприклад, Full HD (1 920 × 1 080). Це означає, що якість зображення буде гірша, ніж очікувалося. У минулому для вирішення цієї проблеми обов’язково мав використовуватися відеосервер. Але зараз панелі для відеостін серії UDE-B, UHF, UMN, підключені за допомогою інтерфейсу DisplayPort 1.2, дають змогу використовувати повний потенціал відеостін розміром до 5 × 5 м. Це дуже зручно та не потребує додаткового устаткування.

Розширюйте функціонал DS-рішень

І в LG, і в Samsung давно іс­­нують програмні комплекси, що мають насичений функціонал як щодо керування та моніторингу пристроїв DS-мереж, так і щодо створення контенту та керування ним.

На ринку України LG пропонує дві програми – CMS (Content Management System) та SuperSign Media Editor. Перша — це головна програма керування DS-мережею, де користувач може віддалено контролювати та керувати пристроями в мережі. Також через цю програму він поширює контент та розробляє плани-графіки його трансляцій. Можна навіть зробити графік, за яким буде оновлюватися контент. Завдяки функціоналу програми можна зберігати аналітичні дані щодо кількості показів того чи іншого ролика/сюжету. Наявність у панелях LG підтримання HTML5 дає змогу робити прямі трансляції або розміщувати віджети погоди або стрічки новин.

Користувач може оновлювати програмне забезпечення пристроїв не залишаючи робочого місця, незалежно від кількості та віддаленості цих пристроїв від нього. Панелі спрямовують до CMS повну інформацію щодо їхнього стану та можливостей, тож ніколи не сплутаєш, яка саме панель підтримує певний вид контенту та що трапилося, якщо якась із них не працює.

Media Editor — це спеціалізоване ПЗ, що допомагає підготувати контент до трансляції на відеостінах чи оригінальних інсталяціях. Зібравши один раз модель відеостіни відповідно до реальної інсталяції, більше не треба турбуватися про те, як розподілити відеоконтент так, щоби він синхронно відображався на всіх екранах. Media Editor автоматично нарізає контент на частини, які відповідають фактичному положенню кожної панелі (екрана) відносно одна одної та так само автоматично передає їх до CMS-сервера, де можна завантажити кожну частину на відповідну панель. CMS розуміє спеціальний формат отриманих файлів та вже автоматично визначає, яка частина куди має завантажитися.

За останні роки ПЗ MagicINFO теж функціонально зросло. Це не лише зручний інструмент налаштування й моніторингу стану відеопанелей та моніторів, а й можливість створювати контент для DS-мереж. А ще — це відкрита платформа для розробників DS-рішень, які за наявності відкритих маркетингових завдань можуть спробувати реалізувати ідеї.

Саме на цьому базується рішення Nexshop підрозділу розроблення smart-продуктів SDS Samsung. У цьому підрозділі розробляють модулі, що дають змогу розширювати аналітичний функціонал DS-рішень, а саме можливість додавати інформацію з відеокамер, які розташовано в зоні торгівлі або біля екранів. Після оброблення — формувати звіти відповідно до обраних критеріїв. На жаль, такі рішення частіше відносять до big data-проектів, адже вони потребують потужної обчислювальної системи, що має, зокрема, систему машинного навчання. Тому всі, хто рухається в цьому напрямі, використовують бізнес-модель підписки. Тобто аналіз отриманих даних відбувається у сторонній компанії, що надає послуги з оброблення big data, а замовник розраховується за умовами підписки на місяць або рік.

Меню
Каталог товарів
Каталог товарів